مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

دخمل مامان

اولین نوروز مهیلا گلی

1394/1/17 23:15
1,142 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلکم سلام وجودم خانمم عشقم الهی فدات بشم من

خوشحالم که این سال یعنی سال 1394اولین بهار باستانیتو کنار ما بودی سفره ی هفت سینی که با تمام وجود برات درست کردم ودر کنار آن کلی عکس انداختیم البته سفره ی هفت سینی که تو نظرم بود نشد به خاطره ی مریضی تو روز اول عید فکرم مشغول شد ولی به هرحال قشنگ شد

روز اول عید که خونه ی مامانی بودیم رفتیم خونه ی مامان جون و بعد از دیدن اونا کلی جا رفتیم خونه ی خاله ها دایی ها عمه و....

روز7فروردین هم با دوست بابا عموهادی باهم رفتیم ائل گلی عموهادی عاشق توست ولی تو همش تو بغلش گریه میکردی که آخراش باهم رفیق شده بودین که باید از هم جدا میشدیم تو ائل گلی بستنی خوردیم که عموهادی خریده بود بعد رفتیم پیتزا توسکا مهمون بابا خلاصه خیلی خوش گذشت و روز به یاد ماندنی بود

روز 11 فروردین هم بابایی رفت مکه خوش به حالشون ما هم با مامانی اینا بابایی رو بردیم فرودگاه و فرستادیم

ببین با پاسپورتای مردم چه میکنی

روز 12 فروردین هم خاله رقیه اینا اومدن خونه ی مامانی شام بعد از خوردن شام پسرخاله ها محمدحسن و محمد رضا واسه تولد خاله رقیه یه کیک خریده بودن و سورپرایزش کردن کلی گفتیم و خندیدیم خیلی خوش گذشت

روز 13 بدر هم همراه مامان جون و باباجون  عمه جون و احسان رفتیم سیزده بدر شمال شب و تو آستارا موندیم و رفتیم بازارش بعد صبح رفتیم گیسوم کنار دریا تو عاشق دریایی کنار دریا کلی عکس انداختیم و سیزده بدر کردیم تا قزوین با هم بودیم ولی بعد از اون از هم جدا شدیم و اومدیم قم اینم از عید امسال تو

 

اما از تو وروجک بگم که ماشالله 5 دقیقه یه جا بند نیستی به همه جا میری سرک میکشی فضولی میکنی الهی فدات بشم من....عاشقتم....دوست دارم

هر چی رو بهت میدم اگه خوشت بیاد کلمه ی دغم دغم و به کار میبری تو تبریز همه از این کلمت خوششون اومده بود و هی تکرار میکردن

عاشق دستشویی و حمومی هر کی میره میری میشینه پشت در آخه وروجک اونجا چی داره

دیگه میدونی جوراب و کفش فقط واسه پاست بقیه لباس هارو میندازی سرت الهی فدات شم جوجو ی من

کلمه ی دده ننه تکرار میکنی وقتی هم تنها با خودت بازی میکنی کلی با خودت با زبانی که من نمیدونم حرف میزنی بوووس

وقتی چیزی رو میخوای و دستت نمیرسه با انگشتت اشاره میکنی و کلمه ی سیس و تکرار میکنی و عاشق آیفون و کلید پریز هستی

دیگه کلی شیطنت که نگو و نپرس عیبی نداره همش واسه من نوشه هر کاری میخوای بکنی بکن فقط مریض نشو که من با مریضیت دق میکنم بووووووووووس

عاشقتم عروسکم ملوسکم بوس بوس بوس فعلابای بای

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان بهار
18 فروردین 94 18:35
ماشاءالله به گل دختری...خدا حفظش کنه. در پناه خدا
گیلدا
18 فروردین 94 23:22
سال خوبی باشه برات مهیلا گلی در کنار مامان و بابا همیشه شاد و سالم باشی عزیزم دخمل ناز
مامان مرضیه
19 فروردین 94 13:52
الهی..عزیز خاله عیدت مبارک...به به شمال خوش بگذره...امیدوارم همیشه سالم باشی تا مامانی ناراحت نشه..دلتنگتم خاله
مامان هانیه
20 فروردین 94 1:02
سلام عزیزم انشالا همیشه درکنارهم خوش باشید راستی پیشاپیش روزت مبارک
مامان مبینا
20 فروردین 94 17:34
من چقد عکس اخر مهیلا جونی رو دوست دارم دلم میخواد بخورمش
مامان مبینا
20 فروردین 94 17:35
معصومه جون معلومه ک عید بهتون حسابی خوش گذشته ایشالله همیشه شاد باشین بوووووووووووووووس
مینا مامان نازنین زهرا جون
21 فروردین 94 15:04
زنان قبل از مادر شدن پری وبعد از مادر شدن به فرشته تبدیل میشوند. فرشته زمینی روزت مبارک.
مامان مبینا
21 فروردین 94 15:52
معصومه عزیز روز مادر رو بهت تبریک میگم عزیزم بوووووس
مامان لیدا
23 فروردین 94 17:38
اولین بهارت مبارک باشه مهیلای ناز 100 تای دیگه رو با لبی خندون و تنی سالم ببینی عکس آخرت خیلی نازه
مینا مامان نازنین زهرا جون
24 فروردین 94 14:30
سلام مامانی عزیز لطفا برید بهسایت نی نی عکس و به نازنین زهرا مهدی زاده هشت ماهه رای بدید ممنون.
مامان محمد پارسا
25 فروردین 94 1:59
به به عروس گلم سال نو مبارک عزیزم. ان شا الله در پناه خدا و زیر سایه پدر و مادر سال خوبی برات باشه جینگولکم با اون عکسای خوشگلت...
مامان مبینا
25 فروردین 94 21:13
مامان مبینا
29 فروردین 94 19:54
بوووووووووس واسه مهیلای جیگرررررررررر ومامان معصومه گلش
ترنم
30 فروردین 94 8:21
ای جان دلم عکس اخرش چه خوشگله... امیر مهدی منم عاشق حمومه
مامان حديث
30 فروردین 94 8:51
سلام عروسك خاله دلم برات خيلي تنگ شده بود خوبي عزيزم؟ مامان معصومه شما خوبين هميشه به عيد و شادي و سفر ان شا... زندگي تون بهاري و وجودتون سلامت ياشه
مامان حديث
30 فروردین 94 9:24
سلام مامان معصومه فك نكنين كامنتتون رو ديدم اومدما دلم هواي مهيلاي خوشگلم رو كرده بود الان كامنتتونو ديدم ممنون اومدين
مامان راضی
3 اردیبهشت 94 0:29
فدای عکس اتلیه ایت مهیلاااا جونم ماشالا چه ناز شده معصومه جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد