مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دخمل مامان

11 ماهگی مهیلا و روز مادرررر

1394/1/31 0:38
623 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من ,همدم تنهایی من, دخترم ببخش که دیر اومدم واسه نوشتن سایتت ماشالله انقدر بلاچه شدی که نگوووووو اصلا یه جا بند نیستی خوب بگذریم........

اول از همه 11ماهگیت مبارک فرشته نازم وای مهیلا اصلا باورم نمیشه این ماه هم تموم شد, و ماه دیگه انشالله تولدته چه زود تموم شد دلم واسه این ماه ها تنگ میشه فسقلی من انگار همین دیروز بود منتظر اومدنت بودیم و بابا کارش شده بود قم تبریز یادش بخیر......بوس

دخترم تو این ماه کلی مناسبت ها وجود داشت که اولی روز مادر بود این اولین سالی بود که طعم مادر شدن و تجربه میکردم که خیلی خیلی حس خوبیه و اینکه در کنارتو دخمل نازم و بابا محمدرضا

به مناسبت این روز شب ولادت بابا مارو برد کافی شاپ و از اونجا رفتیم برای من هدیه روز زن گرفتیم ویعد شام گرفتیم و رفتیم تو پارک خوردیم فردای اون روز که ولادت خانم فاطمه زهرا بود یه شام با میز چیدم و لحضات خوبی رو در کنار هم رقم زدیم

ولی دخترم بعداز سه روز از اون روز تو تب کردی و اون شب اصلا نتونستی بخوابی ولی فرداش تبت اومد پایین و نمیتونستی آب دهنتو قورت بدی به همین خاطر بردیم دکتر و دکتر عفونت گلو تشخیص داد و یه چندتا دارو

الان یکم بهتری خدارو شکر این اولین سرماخوردگی زندگیت بود که تجربه کردی دخترم دیگه هیچ وقت مریض نشو چون وقتی مریض میشی من از تو بدتر میشم اون روز که تب کرده بودی من از نگرانیم هیچی نخورده بودم و بابا هم هی عصبانی میشد که داری خودتو میکشی ولی من عادتمه تو مریض بشی من میمیرم

نمیدونم چرا این سال برام سال خوبی نبوده اون از اولین روز عید که مریض شدی و اینم از این انشالله که فقط فروردینش اینجوری باشه

دخترم امروز اولین روز از ماه رجبه  تو سال پیش در14رجب به دنیا اومدی تولد قمری تو پیشاپیش تبریک میگم

واسه تولدتم کلی برنامه داریم ببینیم کدوم انجام میشه البته بگم که تولد مفصلتو نمیتونیم بگیریم اول از همه روز تولدت شهادته دوم اینکه ما تبریزنیستیم و قمیم و امتحانات بابا داره شروع میشه انشالله سال های بعد جبران میکنم یه تولد تم دار برات میگیرم ولی امسال هم برات میگیرم شاید از تبریز واسمون مهمون بیاد خلاصه هیچ وقت روز به این مهمی رو فراموش نمیکنم عشقم.......وجودم......نفسم

دخترم الان میتونی 2و3 دقیقه رو پاهات بایستی خودت 2و 3 قدم راه بیای الهی من قربون پاهای کوشولت بشم من بووووووووووش

اینم از اتفاقت این چند روز

دخترم کار هروز باباست تو رو جلوی عکس حرم امام رضا قرار میده و شما سلام میکنین

اینم ماهیچه هاتن که اینجوری برات بسته بندی میکنم برات سوپ درست میکنم

دخترم عسلم من و بابا دیوانه وار دوست دارم عشقممحبتبوسمحبتبوس

 

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان لیدا
31 فروردین 94 17:18
11 ماهگیت مباااارک باشه مهیلای ناااااز انشالا که دیگه هیچ وقت مریض نشی تا مامانی هم غصه نخوره. تن کوچولوت همیییییبشه سالم و دلت شاد باشه خاله جون
گیلدا
31 فروردین 94 21:18
11 ماهگیت مبارک عزیزم ایشالله همیشه سالم باشی روز مادر هم به مامانت مبارک
مامان مرضیه
1 اردیبهشت 94 0:15
یازده ماهگی ات مبارک.....دست مامانی درد نکنه...فداتم..
مامان مهنا
1 اردیبهشت 94 14:21
11ماهگیت مبارک عروسک کوچولو ایشااله همیشه تنت سالم و دل مامانی هم شادباشه میبوسمت
مامان محمد پارسا
2 اردیبهشت 94 2:41
11 ماهگیت مبارک مهیلا خانوم وای که این روزا چقدر زود میگذره انگار همین چند روز پیش بود مهیلا دنیا اومد.... این قافله ی عمر عجب میگذرد. انشاالله همیشه تنت سالم باشه گلم....
مامان مبینا
2 اردیبهشت 94 17:32
ماهگرد مهیلا جون مبااااااارک. ایشالله جشن صد سالگیش. امیدوارم دیگه هیچ وقت مهیلا خوشگل مریض نشه تا مامان معصومه مهربون هم غصه نخوره.
مامان مبینا
2 اردیبهشت 94 17:33
بوووووووووس واسه مهیلا جون
لیلا مامان پرنیان
2 اردیبهشت 94 22:04
سلام ، تازه با وبلاگ قشنگتون آشنا شدم چه دختر نازی ، چه اسم قشنگیم داره ایشالا همیشه زیر سایتون ، سلامت و شاد باشه دوست داشتید به ما هم سر بزنیم و تبادل لینک کنیم
مامان راضی
3 اردیبهشت 94 0:28
یازده ماهگیت مبارک جوجه ی خاله ماشالاااااا به مهیلاااا که نازی عزیزکم
ĸoѕαr
4 اردیبهشت 94 20:20
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
لیلا مامان پرنیان
5 اردیبهشت 94 10:20
مرسی عزیزم ، ما هم لینکتون کردیم
ĸoѕαr
5 اردیبهشت 94 15:04
سلام خاله متشکرم که وبم سرزدیید.شما لینک شدید.
مامان مبینا
7 اردیبهشت 94 7:49
معصومه جون اپم
مامان مبینا
7 اردیبهشت 94 19:36
گل واسه دوست گلممممممممممم ومهیلا جونی
♥ایدا♥
12 اردیبهشت 94 20:13
°°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________## خدا کوچلوش شیرینتونو براتون ببخشه من خوش حال میشم به من سربزنید اپم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد