مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

دخمل مامان

روزت مبارک دخترم

1393/6/6 19:06
255 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم با تو سخن می گویم
زندگی در نگهم گلزاریست
و تو با قامت چون نیلوفر ، شاخه ی پر گل این گلزاری
من به چشمان تو یک خرمن گل می بینم
گل عفت ، گل صد رنگ امید
گل فردای بزرگ ، گل فردای سپید
چشم تو آینه ی روشن فردای من است
دخترم گوهر من ، گوهرم دختر من
تو که تک گوهر دنیای منی
دل به لبخند حرامی مسپار ، دزد را دوست مخوان !
چشم امید به ابلیس مدار
ای گوهر تابنده بی مانند
خویش را خار مبین
آری ای دخترکم
ای سراپا الماس ، از حرامی بهراس …
قیمت خود مشکن
قدر خود را بشناس
قدر خود را بشناس
روزت مبارک  دختر نازم

خیلی خیلی دوووووووووست داریم عاشقتیم

از طرف مامان و بابا

بووووووووووووووووووووووووووس

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان مبینا
6 شهریور 93 19:17
خاله جون روزت مباررررررررک به منم سر بزنید
مامان مهنا
7 شهریور 93 2:22
روزت مبارک دخمل کوچولو
مامان علی
7 شهریور 93 12:30
سلام. روزت مبارک مهیلا جووون. ..بووووووووش
گیلدا
7 شهریور 93 15:51
روزت مبارک مهیلا جون
مامان فاطمه
7 شهریور 93 16:46
روزت مبارک مهیلا جووونم عزیزدل خاله همیشه شاد و خوشبخت باشی
مينا مامان اميرعلي
8 شهریور 93 9:38
روز دختر بر دختر گلمون مبارك
ترنم
8 شهریور 93 10:06
روزت مبارک مهیلا جوووووووووووووووووون
خاله انسیه
8 شهریور 93 13:54
روزت مبارک عسلم
مامانی و بابایی دخمل بلا
8 شهریور 93 14:31
سلام مامانی گل و نازنین مهیلا جونم گلم روزتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مباااااااااااااااارککککککککک ... انشاالله که همیشه خوشبخت و شاد و سعادتمند باشی عزیز دلم ... دوست خوبم نگران گرمای هوای قم نباش , ظهرها هوا بیشتر گرمه , بقیه روز خیلی بهتر شده از قبل , ماه رمضون خیلی خیلی گرم بود , الان بهتره , انشاالله به خوبی و خوشی بیایین قم عزیزم ... میبوسمتون ...
مينا مامان اميرعلي
9 شهریور 93 0:09
سلام دوست عزيزم اميرعلي شبا معمولا از ساعت10-10/30 ميخوابه تا 7 صبح... روزها هم هر يك ساعت و نيم حدودا نيم ساعت چرت ميزنه و زود بيدار ميشه ولي شبا خداروشكر فقط موقع شير خوردن بيدار ميشه و بعدش ميخوابه مهيلا جون كم خوابه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی و بابایی دخمل بلا
9 شهریور 93 16:17
امروز جمعه نیست ... " آقای " من ... قرار نیست که فقط غروبهای " پنجشنبه " تا غروب " جمعه " سراغت را بگیریم ... قرار نیست فقط " جمعه ها " انتظار " ظهورت " را بکشیم ... آری ... " شنبه " هم می شود از " دوریت " ناله سر داد ... " یکشنبه " هم می شود " انتظارت " را کشید ... " دوشنبه " هم می شود دنبال " گمشده " گشت ... " سه شنبه " هم می شود با " آقا " درد دل کرد ... " چهار شنبه " هم می شود به خاطر " آقا " گناه نکرد ... ای " پسر فاطمه " امروز " جمعه " نیست اما ... " دلم " برایت " تنگ " است السلام علیک یا ابا صالح المهدی ( عج )
مامانی و بابایی دخمل بلا
10 شهریور 93 13:15
* ميدوني اگه صخره و سنگ تو مسير رودخانه زندگيت نباشه صداي آب قشنگ نيست . *
مامان نازنین جون
11 شهریور 93 13:49
روزت مبارررررررررررررررررررررررک عزیزماگه دوست داشتی به وب ما هم سر بزن
مامانی و بابایی دخمل بلا
12 شهریور 93 21:31
یه روز‌ یه ایرانی‌ رو مجبور‌ کردن سرش به کار خودش باشه . . . مُرد
مامان بهراد
12 شهریور 93 21:35
ناناز خاله روزت مبارک .
مامان مرجان
13 شهریور 93 21:32
روزت مبارک مهیلا گلی با تاخیر سلام معصومه جان تازه از سفر برگشتم ببخش اگه دیر جواب دادم نگاری شبا ساعت 10می خوابه تا 7 صبح 5-6 بارم شبا نق نق میکنه که یعنی شیر میخوام شیر که میخوره باز میخوابه. چرا عزیزم مگه مهیلا خوابش خدای نکرده بهم ریخته؟؟
سحر
15 شهریور 93 11:08
سلام، ممنون که به من سر زدید. سعی می کنم تا موقع جشن دندونی دختر نازت تم دندونی رو به تدریج کامل کنم.
فایضه مامانه عسل
27 آذر 93 0:40
سلام خوبین ؟ مامان مهیلاجان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن به دخترم.... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد