مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

دخمل مامان

100روزگی عسلم

1393/6/3 14:21
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم نفسم عمرم

امروزشدیروزه انگارهمین دیروز بود بدنیا اومدی و شدی دنیامون خدایا شکرت به خاطر این نعمتت

هفته ی پیش رفته بودیم باغ اداره بابایی کلی خوش گذشت بابایی واسه ناهار کباب خریده بود بعد از ناهار و کمی گشتن تو باغ برگشتیم

دایی فک میکنه سردت شده بوووووس

عصر اون روز من و تو و مامانی رفتیم حموم تا مامانی آموزش حموم کردنت و یادم بده کلی ذوق کردم قراره این دفعه خودم به تنهایی ببرمت حموم

از دیروز روضه مامان جون به مدت 5 روز شروع شده ومنم سرگرم اونم خدا قبول کنه

راستی اون روز مامانی داشت ناخوناتو  کوتاه میکرد که تو دستتو حرکت دادی وباعث شد یه زخم کوچولو تو انگشتت بیفته الهی برات بمیرم یه نقطه ی کوچولو که ازش خون میومدبابا شوخی میکرد که باید واست کمپوت بخریم این اولین زخمت توی زندگیته

آخراین هفته یعنی 5شنبه مصادف با ولادت حضرت معصومه و سالگرد عقد من و باباست البته با تاریخ قمری یادش بخیر........

این روزا یکم بیرون رفتنت مشکل شده گاهی2روز در میان گاهی هم 3روز خیلی نگرانتم هر کاری میکنیم نمیشه خدا خودش کمک کنه

تازگی ها هم یاد گرفتی زبونتو تو دهنت بازی بدی یا هم لب پاینتو میکنی دهنت کی خیلی بامزه میشی

اینم اتفاقات این روزا دخترم من و بابا

دیووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونتیم

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان فاطمه
3 شهریور 93 15:52
سلام عزیزم چه عکسای خوشکلی انداختی جیگرطلا 100 روزگیت مبارک مهیلا خانومی ایشالله 100 ساله شی عزیزم ما اصلیتمون شمالیه ولی مامان و بابام از اول زندگیشون تو قم بودن و من تو قم به دنیا اومدم توی همه ی دوستام فقط شما و مامانی فاطمه دخمل بلا ساکن قم هستین منم خیلی خوشحالم از آشنایی با شما اگه کاری داشتی حتما رو من حساب کن
ترنم
4 شهریور 93 8:28
سلام 100 روزگی خانم خوشگله مبارک ایشاله صد ساله بشه عزیزم اگه دیر به دیر دستشویی میره یه کوچولو نبات داغ بهش بده البته نبات رو بریز تو آب داغ بعد بزار تا ولرم بشه نبات هم خیلی کم باشه اونقدر که اگه خودت مزه کردی شیرینیش رو حس نکنی و فقط طعم نبات رو بفهمی بعدش راحت میره دستشویی البته با بزرگترت مشورت کن بعد اینارو بکن
مامان علی
4 شهریور 93 10:04
سلام خوبی؟؟ صد روزگی دخملی مبارک....اای جوووونم چرا دستشو اینجوری کردین...قربوونش بشم. بووووووووش واسه مهیلا جووونی..راستی ساعت شروع روضه را واسم اس بزن..امروز اگه بشه میام انشالله
مامان مهنا
4 شهریور 93 12:41
100روزگی مبارک خانومیانگشت مهنای منم یه بار به لطف باباییش و یه بارم من زخم شد از بس که دستشونو تکون میدن حتی تو خواب ناز
مامان شهناز
5 شهریور 93 15:05
100 روزگی دختر خوشگله مبارک عزیزم. خدا روضتونو قبول کنه التماس دعا.
مامان محمد پارسا
6 شهریور 93 3:03
سلام مامانه مهیلای خوشگله من.خوبید.دلم براتون تنگ شده بود.ماشاالله به عروسم چقدر بزرگ شده و البته ناز.براش اسپند دود کن.100روزگیشم مبارک انشاالله 100سالگیش
مامان نی نی کوچولو
6 شهریور 93 12:33
سلام خاله جون ماشاالله هزار ماشاالله چه بامزه شدیقربونت برم من خاله جون که دست کوچولوت اوف اوفی شده.آخی بمیرم حتما خیلی درد میکرده دستت عزیزمخاله قربون اون چادر گذاشتنت بلا خانمنگران نباش معصومه جان طاها هم همینطوری مشکلش طاها کلا ریتم بدنش همینطوریه.دیر به دیر بیرون میره.یخورده بهش کره بده و اگه غذای کمکی هم میدی توش یخورده کره یا روغن زیتون بریز اون باعث میشه شکمش نرم بشه.تو حموم شکمشو آروم ماساژ بده.هیچ دارویی بهش نده چون هیچ کدومشون خوب نیست.فقط از روش های طبیعی استفاده بکن و آب هم بهش زیاد بده.چون مهیلا جون کوچیکه فعلا این کارها بعد از یه ماه براش شروع کن.در این مدت هم همینجوری میشه.فقط آب بهش بده.میدونین چیه یبوست تو بچه ها زیاد میشه.والا من نمیدونم ولی همیشه مادر بزرگم به من میگفت از غلیظی شیر مادره که بچه اینجوری میشه.چون فعلا معده ی بچه خیلی کوچیکه و شیر هم چربیش زیاد باشه بچه نمیتونه هضمش کنه.البته تو بعضی بچه ها این جوریه.از شیر خشک هم میشه خانمی.نگران نباش دیگه طاها انقدر یبوست داشته که من دیگه تو این موارد خبره شدم.رفته رفته خوب میشه.فقط چون کوچولو هستنند آدم ناراحت میشه.
زهرا و زکریا
9 شهریور 93 12:29
سلام چه وروجکیه این دخملی ماشالله الهی که 100 سالگیشو جشن بگیرین
مامان خانمی
10 شهریور 93 16:35
خدا حفظش کنه این دختر خوشگل رو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد