مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دخمل مامان

اخبار این روزا

1393/5/30 15:35
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم سلام خانوووووووووومم

دخترم با کمک خدا 3ماهت تموم شد و وارد 4ماه از زندگی شیرینت شدی تو تو این ماه خیلی چیزا یاد گرفتی میتونی دستات و زیر بالش بزاری و اونو از دوطرف بیاری بالا الان میتونی غلت بزنی با دستات بازی کنی و کسانی رو هم که بیشتر میبینی میشناسیشون

این روزا یکم به سختی شیر میخوری نمیدونم میل نداری یا.........خدا میدونه ولی من دست از کار کوشش بر نمیدارم هی بهت شیر میدم

دخترم این روزا دلم گرفته چون تا دو هفته ی دیگه برمیگردیم قم ومن وتو هم نزدیک شش ماهه تبریزیم و عادت کردیم و دل کندن از خانواده و شهرمون یکم سخته ولی این دفعه تو رو دارم و تنهایی تو قم واسم تموم شده انشالله با امید خدا اونجا همدم هم میشیم

این روزا سرم شلوغه یا میرم خرید یا میریم این ور و اون ور و تو وروجک هم به خاطر اولین دفعه ای که رفتیم خونه ی فامیلا کلی لباس جمع کردی

دیروز رفته بودیم خونه ی حسنا جون دوست دوران دبیرستانم کلی خوش گذشت و حسنا زحمت کشیده بود واست  یه تاب خوشگل خریده بود آخ که چه قدر بهت میاد

مهیلا ی من سعی خودتو بکن و شیر بخور چون وقتی نمیخوری من داغون میشم

چندتا عکس بامزه ازت میزارم دوست دارم عروسکم بوووووووووووووووس

مهیلا گل آفتابگردون میشه

وقتی مهیلا میخواد بره روضه

وقتی از پنجره بیرون رو نگاه میکنه

بدون شرح.........

و وقتی بغل بابایی

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامانی و بابایی دخمل بلا
30 مرداد 93 15:59
سلام مامانی گل و نازنین مهیلا جونم عزیزم 3 ماهگی و ورودت به ماه 4 زندگیت مبارککککککککک . پس شما هم ساکن قمین ... خدا بزرگه گلم ... نگران نباش .... انشاالله توی قم هم خیلی سخت نگذره بهت و راحت باشی عزیزم ... نگران شیر نخوردن مهیلا نباش... سعی کن توی خواب بیشتر بهش شیر بدی ... و اصلا دست از شیر دادن برندار و مدام سینت رو عوض کن و بهش با لالایی خوندن و با گذاشتن آهنگ شیر بده .... به زودی درست میشه و میخوره دیگه ... بچه ها گاهی اینطور میشن ... فاطمه هم 2 ماه و نیمه بود که همینطور شد و 2 هفته سینم رو نمیگرفت درست ... فقط توی خواب شیر میخورد ... خیلی اذیت شدم و غصه خوردم ولی دست از شیر دادن برنداشتم ... اگه از یه سینم نمیخورد اون یکی رو میدادم ... یه کم میخورد دوباره نمیخورد و باز میزاشتم زیر اون یکی سینه ... با موسیقی آویز گهوارش و یا با صدای سشوار بهش میدادم شیر , بعد از حدود 20 روز دیگه خوب شد و خورد و الان هم کاملا میخوره خداروشکر ... نگران نباش دوست خوبم ..
مامان علیرضا
30 مرداد 93 16:05
اگر زحمتی نیست برید به این لینک واسه عکس علیرضا نظر و امتیاز بذارید http://okno.ir/index.php?route=information/pictures7
مامانی و بابایی دخمل بلا
30 مرداد 93 18:55
شاید چشم های ما نیاز داشته باشند که گاهی با اشک هایمان شسته شوند , تا بار دیگر زندگی را با نگاه شفاف تری ببینیم…
مامان علی
30 مرداد 93 20:07
ای جوووووونم. .دختر خوشملم...فداشم
pany
31 مرداد 93 17:47
3ماهگی مهیلا جون مبارک
مامان خانمی
31 مرداد 93 23:11
سلام عزیزم تو این مدت که من نبودم ماشالله مهیلا جون چه خانمی شده.خدا براتون حفظش کنه راستش بابای سجاد دیگه نمیزاره تو وب مطلب بزارم. ولی من همیشه به شماها سر و از محمدسجاد براتون میگم فقط خواهشا شما فراموشم نکنید
مامان مهنا
31 مرداد 93 23:52
وای مهیلا جون چقدر با نمک شدیمامان مهیلا جون مهنا هم تو بیداری اصلا شیر نمیخوره و گریه میکنه یه مدتیه اینجوری شده خدا کنه درست بشن این وروحک ها
مامان بهار
1 شهریور 93 13:34
ای فدای گل افتابگردون خوشگلمون
مامان فاطمه
3 شهریور 93 0:24
عزیز دلم مهیلا جووون چقدر تو نازی خاله هزارماشاللهمامانی نگران نباش درست میشه ایشالله راستی ما هم ساکن قم هستیما بهمون سر بزن همشهری رمزو که برات گذاشتم؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد