مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 6 ماه سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

دخمل مامان

40 روزگی دخملی

1393/4/3 16:51
622 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهیلای من عمر من هستی من  امروز

روزه شدی خوشحالم که داری بزرگ میشی انگار همین دیروز بود که یک ماهه شدی وچه زود 40 روزه شدی گلم این بار هم بابا پیش ما نیست چون قرار بود واسه 40روزگیت کیک بخریم آخه تو یه ماهگیتم بابا نبود عیبی نداره قراره وقتی 5شنبه برگشت یه کیک بگیریم

اگه خدا بخواد این 5شنبه دیگه بابا داره برمیگرده پیشمون چون امتحاناتش تموم شده و این تنهایی لعنتی به پایان میرسه این دفعه بابا رکورد زده 10روزه رفته وما هم دلمون واسش یه ذره شده چند باری با وب دیدیمش ولی بازم دلم واسش تنگ شده باباجون هم رفته پیش بابا البته رفته بود تهران امروز رفته قم پیشش آخه عمه ی بابا از آمریکا اومده و اونم رفته بود استقبالش وقراره اونا هم 5شنبه بیان تبریز

راستی مامانی واسه 40 روز شدنت یه تونیک شلوار گرفته اینم عکسش وقتی میپوشی شبیه عروسکا میشی

هفته پیشم مامانی گل محمدی خریده  بود واسه شربت و مربا که منم بعد از پاک کردنش تو رو گذاشتم لاشون ازت عکس انداختم خیلی خوشگل شدن تو خودت گلی دخملم

یک تیر هم به اسرار مامان جون که اول تابستانه به پاهای مهیلا حنا بزارین به استفراغ کم دچار میشه با مامانی به پاهای کوچولوت حنا گذاشتیم خیلی بامزه شده بودن و اصلا نمیذاشتی همش پاهاتو تکون میدادی

درسته من اصلا به این جور حرفا اصلا اعتقاد ندارم ولی برای اینکه حرف مامان جون زمین نخوره انجام دادم انشالله هیچوقت مریض نشی گلم

این روزا خیلی شیطون شدی همش دلت میخواد تو بغلم باشی یا تند تند شیر بخوری دیشب خیلی گریه میکردی و نمیتونستی بخوابی فک کنم گوشات درد میکرد چون موقع گریه همش دستتو میذاشتی گوشت راستی برای اولین بارم رفتی مهمونی خونه خاله رقیه واسه شام اصلا گریه نکردی از مهمونی خوشت میاد هر جا میریم با چشمای بادومیت به کل خونه مردم نگاه میکنی  الهی فدات شم من این روزا خیلی کم خواب شدی یه ربع یه ربع میخوابی و بیدار میشی

خوب قند و عسلم همدم من زود زود شیرتو بخور و بزرگ شو انشالله همیشه سه نفری زندگی خوب وشیرینی با بزرگ شدن تو داشته باشیم آمین

قربونت برم فعلا میرم تا بازم بیام از روزهایی که کنار هم هستیم برات بنویسم بای بووووووووووووس

پسندها (16)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

بابا محمدرضا
3 تیر 93 17:15
دخمل گلم 40 روزگیت مبارک ایشالله همیشه سالم و سلامت و در پناه خدا باشی این روزا که ازت دورم قدرتو بیشتر میدونم و دلم واست یه ذرست فقط یه روز مونده تا دوباره بیای بغلم و مثل همیشه سرتو بذاری رو شونه هام وای که چه آرامشی داره از مامانی هم تشکر که واست هدیه گرفته خدا عمرشو زیاد کنه از مامان هم خیلی خیلی ممنونم که دوریمو تحمل کرده و پشتیبان منه و همش هواتو داره و این روزا خسته و کم خواب از بی خوابی شما عکساتم هم خیلی خیلی نازه ایشالله تند تند بزرگ شی و موفق تقدیم به عشقم همسرم تقدیم به دخملم به امید دیدار
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
انشالله این روزا تموم شه وبیای پیشمون دوست دارم دلبرم
مهزاد مامان عرفان
3 تیر 93 17:33
سلام عزیزکم. عروسکم. نازی مبارکه چهل روزگیت. عزیزم چه حنابدونی مامانی برای گرفته. انشالله حنای عروسی. راستش من حنابندون رو بیشتر از عروسی دوست دارم. عزیزم توی گلهای محمدی زیبایی خاصی به گلها بخشیدی. چون خودت گل تری.
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون خانمی خدا عرفانو حفظ کنه
مامان مهنا
3 تیر 93 22:19
عزيزم دخملي روزبه روز نازتر ميشه ماشالله بوس واسه مهيلا عسل
مامان علی
4 تیر 93 10:44
سلام. 40روزگی مبارک...انشالله صدساله شه...منم حنا گذاشتم به پاها و دستای علی... انشالله که مربض نشن هیچوقت
ترنم
4 تیر 93 12:12
40 روز گیت مبارک مهیلا جونم چقدر ناز و ملوس شدی بین ایتن گلها خوشگل خاله ایشالله کنار مامان بابات سه تایی زندگی پر از شادی داشته باشین
مامان نگار
7 تیر 93 14:53
سلام مامان مهیلا 40 روزگی مهیلا جون مبارک ما هم لینک کردیم شمارو منم خوشحال میشم دخترم با مهیلا جون دوست بشه
pany
7 تیر 93 23:47
40 روزگی دخمل گلت مبارک باشه
مینا مامان دخملی نازنین زهرا
10 تیر 93 11:25
سلام خانمی وای چقد دخملی مهیلا ناز شدهانشالله خدا براتون حفظش کنه انشالله حنا بندون عروسیش
محمدحيدرپور-عصمت اكبري
10 تیر 93 11:32
سلام گلم. 40 روزگي مهيلاجون مبارك باشه ممنونم ازاينكه به وب دخملم سرزدي ونظرگذاشتي موفق ومويدباشي شماهم از طرف من مهيلاجون راببوسش
مامان بهار
11 تیر 93 12:33
عزیزم خصوصی داری .....
مامان نی نی کوچولو
13 تیر 93 11:37
سلام سلام مهیلای ناز خاله.عزیزم.40 روزگیت مبارک باشه .ماشاالله هزارماشاالله به دخملی شیطون و ناز .قربونت برن خاله جون خودت گلی دیگه عزیزم ولی باز هم عکس هات خیلی قشنگ شدند.دختر گلم امیدوارم خداوند تو فرشته ی ناز را از بلاها دور کنه و در.پناه خودش سالم و سلامت برای پدرومادر مهربونت نگاه داره.میبوسمت خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد