مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

دخمل مامان

یک ماهگیت مبارک

1393/3/25 1:38
261 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نارگیلم خوبی دخملم قربون چشمات بشم

عسلم ماهگیت مبارک میدونم یه روز گذشته آخه میدونی نت تو دسترسم نبود خیلی تلاش کردم ولی نشد به هر حال صد سال به این سال ها

گلم امروز یعنی شنبه بردیمت پیش دکترت آخه گفته بود یه ماهگی ببریمت پیشش وزن و قد و دور سرت رو چکاب کرد خدا رو شکرهمه چیت نرمال بود یه کیلو به وزنت شش سانت به قدت و دو و نیم سانت به دور سرت از وزنت خیلی نگران بودم همش فک میکردم نکنه شیرم برات کافی نباشه؟

از شکم دردت ونفخت بهشون گفتم واون هم یه قطره داد راستی پریشب اینقدر درد داشتی که نگو الهی مامان فدات بشه همش میگفتم کاش این دردا رو من میکشیدم بابا خیلی کمکم میکنه شبا وقتی گریه میکنی بابا هم بیدارمیشه و رو شانش میخوابونتت

بابایی 5شنبه هفته پیش از مکه اومدن واست یه بلوز شلوار راحتی و چند تا وسایل دیگه آوردن دستش درد نکنه

دو روزه اومدیم خونه خودمون البته غذا رو میریم بالا خونه ی مامان جون و باباجون اونا هم خیلی خوشحال میشن وقتی میریم بالا

این روزا خیلی حال ندارم نمیدونم از چیه از خستگیه یا... همه بهم میرسن آخه همش رنگم میپره یا سر گیجه دارم خوب به هر حال

خوب دخملم واست چند تا عکس از یه ماهگیت میزارم تا ببینی چقد بزرگ شدی

خیلی دوست دارم هم من هم بابا عاشششقتیم

 

پسندها (13)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

خاله سانی
25 خرداد 93 1:58
واای چه دخمل نازی هزار ماشا... خدا حفظش کنه.به وبلاگ بنیتا هم سر بزنید خوشحال میشم دوست عزیز
ترنم
25 خرداد 93 10:00
ماشاله به این ختر خیلی نازه براش اسپند دود کن هزار مشالله تپلی شده بزنم به تخته
محمدحيدرپور-عصمت اكبري
25 خرداد 93 10:46
ماشاالله.خداببخشه. خدابراتون حفظش كنه
مامان علی
25 خرداد 93 11:00
سلام. یک ماهگی مبارک گلم. به به چه دختر نازی شده؟؟ راستی کدوم دکتر مهیلا رو میبر؟
مامان مهنا
25 خرداد 93 13:35
اي جونم چه بزرگ شده يك ماهگي مبارك مهيلا نازي
خاله انسیه
25 خرداد 93 14:42
سلام نازم خوبی؟ دلم برات خیلی تنگ شده درسته همش فقط سه روز رفتی ولی بازم دل تنگت میشیم هر روز عکساتو نگاه میکنیم وعکستو بوس میکنیم منتظرتیم یک ماهگیت هم مبارک.
مامان عرفان
25 خرداد 93 15:03
عزیزم ماشالله چه تپل شدی. مبارکه یک ماهگیت خاله جون. بوس بوس بوس
مامانی
25 خرداد 93 18:48
عزیزم دلم واست تنگ شده چهار روز که ندیدم الان منتظر دیدنتم یک ماهگیت مبارک
مامان نی نی کوچولو
26 خرداد 93 19:11
مبارکه عزیز دلم چه دخمل نازی ،وای خدای من از بلاها حفظش کن عسلی خاله راماشاالله هزاران ماشاالله به دخمل طلای من که انقدر تپلی و قند عسل شده
مامان هلیـــــــــا
26 خرداد 93 22:23
سلام عزیزم یک ماهگیت مبارک ماشااله چشم نخوری ایشالا
مامان محمد پارسا
27 خرداد 93 13:52
یک ماهگی دخملمون مبارک انشاالله جشن یکسالگیشو بعد 120سالگیش خسته نباشی مامان گلش خدا برای شما و پدرش حفظش کنه
مامان بهار
27 خرداد 93 15:36
وااااای چه ناز شدی لپتو بکشم الهی
مامان خانمی
28 خرداد 93 10:23
لپاتو بخورم خوشگل خانوم
مامان ریحان
28 خرداد 93 23:24
ماشالله خدا حفظش کنه دختر کوچولوتون رو ممنون اومدی وبم لینک شدین
مینا و سعید
29 خرداد 93 0:05
سلام چه دخمل نازی.من مینام همون که واسم پیام دادید تو وب دخملم.واسه منم دعا کنید دخملم رو راحت بگیرم بغلم.
مامان علی
29 خرداد 93 9:36
عزیزم من پسرمو دکتر کاظم سخا تو هفده شهریور میبرم...
مامی فائزه
29 خرداد 93 13:26
سلام عزیزم یه ماهگیت مبارک
حبه قند
30 خرداد 93 0:17
عزیزم چقدر نازه. راستی از کجا می فهمی که نی نی جونی دل درد داره. راستی شبا خوب میخوابه؟
مامان نگار
3 تیر 93 16:25
سلام مهیلا جون 1 ماهگیت مبارک. منم هم سن تو هستم پیشم بیا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد