مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

دخمل مامان

23 روز گذشت

1393/3/15 14:48
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هستی من عمر من عشق من هستی زندگی من وبابا خوبی گل دخملم؟

فدات بشم من طبق معمول شما خوابین آخه دیشب ساعت 4شب خوابیدین والان هم توبغلم بودی که دیدم خوابیدی تو الان 23 روزه هستی ولی نمیدونم چرا ساعت شمارت 22 روزه نشون میده ما الان خونه مامانی هستیم

راستی بابا هم سه شنبه با اتوبوس اومده و قراره جمعه اگه حل بشه با هواپیما برگرده و ما بقی امتحاناتشو بده وچهارشنبه هفته بعد برگرده

بابایی هم که فعلا مدینه ست و جمعه میرن مکه

گل دخملم این روزا خیلی شلوغی میکنی و بامزه شدی یواش یواش داری من و میشناسی

الان تقریبا 23 روزه تو خونم دیگه حوصلم سر رفته راستی رو صورتت 2و3 تا جوش زده که تو اینترنت نوشته بود از هورمون های حاملگیه و زود خوب میشه قراره شنبه جواب آزمایش تروئیدتو بگیریم و وقتی 1ماهه شدی ببریمت پیش دکترت تا ببینیم تو گل دختر چقد وزن گرفتی؟من نگرانم میگم نکنه وزن نگرفته باشی؟

خوب ناناشم این اتفاق هایی بود که این هفته افتاده بود خیلی دوست دارم

مواظب خودت باش دلبرم من وبابا میبوسیمت ماچ

 

 

 

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

خاله انسیه
15 خرداد 93 15:10
این روزا ناز تر از همیشه داره میشی ووقتیمیگیرم بغلم سگرمه ها تو تو هم میکنی فقط منو نگاه میکنی تو دلت داری یه چیز هایی رو میگی قربونت بشم من الهی بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس دیگ این قدر بوست کردم که صورتت جوش زده
مامان علی
15 خرداد 93 15:12
سلام به مهیلا جون و مامانش..انشالله باباش هم امتحان هاشو بخوبی بده و زودی برگرده..پسر منم رو صورتش جوش زده
ترنم
17 خرداد 93 9:24
سلام نی نی خاله خوبی دختر گل و سلام به مامانیش خوبی؟ ایشالله بابای مهیلا هم امتحاناشو با نمره خوب پاس بشه زورهای خوبی داشته باشین
مامان خانمی
17 خرداد 93 12:03
چون دقیقا حالت رو میفهمم بهت میگم: خسته نباشی عزیزم خداقوت
مامان مهنا
17 خرداد 93 14:55
پس عكس جديد مهيلا جوني كووووو
مامان عرفان
20 خرداد 93 16:00
سلام مامانی سفیدی روی زبان بچه که به کل دهانش کشیده میشه برفک دهان نوزاد هست که قارچی هست. هربار که بچه شیر میدی سینه هات رو با اب بشور و با دستمال تمیز خشک کن چون از عرق تن ما دهانش الوده میشه
محمدحيدرپور-عصمت اكبري
22 خرداد 93 10:23
سلام دوست عزيز خداببخشه.كوچولوي نازي دارين ممنونم كه به وبلاگ دخمل منم سرزدين. نظرلطفتونه اگه لينكمون كني خوشحال ميشيم. منم اميدوارم دوستان خوبي براي هم باشيم. مرسي
مامان بهار
23 خرداد 93 12:49
یک ماهگیت مبارک مهیلا جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد