مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 6 ماه سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

دخمل مامان

یه روز متفاوت

1392/12/19 22:27
265 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم خوبی مامان جات خوبه میدونم یکم  تنگ شده ولی عیبی نداره چیزی نمونده واسه اومدنتاول بزار برات بگم که این 4شنبه داریم میریم تبریز هم خوشحالمهم ناراحتخوشحال واسه اینکه داریم میریم شهر خودمون پیش مامان ها باباهامون ناراحت واسه اینکه کلی کار ریخته سرم نمیدونم ازکجا شروع کنم کلی خرید دارمتازه امروز هم میخواستم برم آتلیه عکس حاملگی بندازم کلی به خودم رسیدم حدود1ساعت فقط طول کشید موهامو درست کنماما چه فایده تارسیدم عکاسی برق رفت یه ربع نشستم ولی نیومد مایوس از عکاسی اومدم درسته موند واسه فردا ولی کی حوصله داره دوباره حاضربشه خودش هم با این همه کارراستی یه عکسمونو داده بودیم بزرگ کنن چه عجب اون حاضر بود خیلی خوشگل شده خلاصه دخملم یکی دو روز سرم شلوغه شاید نتونم بیام برات پست بزارم ولی به محض اینکه سرم خلوت شد میام مینویسم دوست دارم فندقم بوووووووووس

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان مهنا
20 اسفند 92 0:01
عزيزم اميدوارم سفر بهتون خوش بگزره
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون عزیزم دعا کن کارام بهتر پیش بره
ترنم
20 اسفند 92 10:03
سلام عزیزم نگران نباش کارا هم تموم میشه ایشالله سفرتون بسلامتی چیزی نمونده بچت بسلامتی دنیا بیاد ها دیگه باید آماده آماده بشی
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
انشالله اگه خدا بخواد
مينا مامان اميرعلي
20 اسفند 92 17:11
سلام عزيزم...خوشحالم كه ميريد پيش خانوادتون ايشالله روزاي خوب و عالي داشتهباشين و سال آينده بهترين لحظات رو خدا بهتون هديه كنه.مواظب خودت و ني ني باش
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
سلام ممنون هم چنین
حبه قند
20 اسفند 92 17:58
سلام گلم مبارک باشه شما هم مثل منی من خرداد زایمان دارم انشاله که همه چی به خوبی بگذره. زود نیست واسه عکس بارداری میذاشتی اخرای 8 انشاله تبریز هم به شما خوش بگذره. شاد باشی.
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
سلام ممنون سر زدید اره یکم زود بود شکمم زیاد بزرگ نبود مامانم بهم میگفت ولی مجبور شدم انشالله به سلامتی شما هم فارغ شین
مامان بهار
20 اسفند 92 20:55
سفررتون به سلامت ....
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون گلم
مامان هلیـــــــــــــــــا
21 اسفند 92 0:04
سلام عزیـــــــــزم ببخشید ک دیر بهتون سر زدم اخه سرم حسابی شلوغه امیدوارم کاراتون به خوبی پیش بره و سفر بهنون خوش بگذره مواظب نی نی گلمون باش مامانی امیدوارم سال جدید سال پر خیر و برکتی باشه براتون خودتو برا مامان شدن اماده کن بــــــــــــــوس برا دخمل گلمون
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
سلام خواهش میکنم همچنین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد