مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

دخمل مامان

پیش بسوی تبریز

1392/12/21 0:40
366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترم امشب نمی خواستم واست پست بذارم بابایی اصرار کرد چون خسته بودم امروز تولد خاله انسیه بود که به خاطر رفتن ما موکول شد به پنجشنبه هورا

راستی بالاخره امروز رفتم آتلیه عکس انداختم عصرم با بابایی و تو که تو دل من بودی رفتیم جمکران بعدش اومدیم ساکامونو جمع کردیم و کارامونو انجام دادیم تا فردا بریم تبریز خدا کنه هوا خوب باشه آخه احتمال داره بارون بیاد خلاصه امروز خیلی خسته شدم فکر میکنم تو کوچولو هم خسته شدی ولی عیبی نداره تو تبریز بخور و بخوابه ایشالله بازم میام برات از اتفاقای تبریزپست میذارم فعلا بای بای بای بای

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان راضیه
21 اسفند 92 8:24
سلام.ای بابا.دختر بگیر بخواب این مدت باقیمانده را.آخه زن 7 ماهه راه می افته از این شهر به اون شهر.جمکران ..تبریز و .....خجالت نکش یه سرم بیا اصفهان.مشهد هم خوبه..... گناه داره نی نی به خدا.......دلت میاد اذیت بشه
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
سلام اره واقعاراست میگی ولی چاره ندارم
مامان خانمی
21 اسفند 92 21:25
سلام دوست جونم خوش به حالت که رفتی آتلیه عکس گرفتی. بابای محمدسجاد نمیاد که عکس بگیریم. زیاد از این کارا دوست نداره راستی سفرتون هم بخیر و خوشی باشه انشالله
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
سلام ممنون عزیزم انشالله توهم میری عکس مین دازی
مامان بهار
22 اسفند 92 13:11
مامانی مواظب دخملی ما باش .......
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
سلام ممنون
ترنم
24 اسفند 92 12:21
سلام سفرتون بی خطر حواست به نی نی ما باشه ایشالله سالم سر حال برگردین
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
سلام ممنون باشه حتما
مامان فری
24 اسفند 92 20:40
سلام خانومی انشاا... سفر خوبی داشته باشید .... مواظب خودتون و نی نی کوچولو باشید
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون گلم حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد