مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

دخمل مامان

یه روز خوب

1392/12/18 13:35
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملم مهیلای گلم خوبی مامان امروز منو وبابایی خسته شدیم چون خونه تکونی میکردم درسته بیچاره بابایی تموم کارار و انجام داد خونمونو جارو کردپتوها ملافه ها رو شست کابینتا رو تمیز کرد خلاصه تموم کارو رو انجام داد دستش درد نکنه منم تو استراحت کامل بودم تنها کاری که من انجام دادم تمیز کردن کمدها بود اون هم نشسته دیگه خونمون شده مثل دسته گلحالا آماده ایم بریم تبریزراستی دیروز رفتم جواب آزمایشمو گرفتم همش منفی بود خداروشکر به خاطر همین خوشحالی و ولادت خانم زینب بابایی دیروز شیرینی گرفت آخه بابایی عادتشه هر مولودی شیرینی بخرهبعداش تصمیم گرفتیم شامو ببریم پارک بخوریم آخه این روزا هوا خیلی خوبهخلاصه دیروز و امروز روز خوبی بود جات خالی عیبی نداره فندقم انشالله تو هم به دنیا بیای تو رو هم میبریم پارک تا تاب بازی کنیخوب عسلم مواظب خودت باش بازم میام واست مینویسم از اینجا من و بابایی میبوسیمت

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

ترنم
17 اسفند 92 9:45
سلام سلامسلام به مهیا خانوم و باباش و مامانش سفرتون بی خطر برید بسلامتی ایشالله نی نی تون هم سالم و سر حال دنیا بیاد و خانواده خوشبخت سه نفرتون خوشبخت تر بشه
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون عزیزم بازم بهم سر بزنید
مامان شیما
17 اسفند 92 9:48
ا این چه حرفیه دوست عزیز سرگرم خونه تکونی و ایناییم دیگه شما به بزرگی خودت ببخش خوش به حالتون من دست تهنام اخه همسری تا 6 سرکار دیگه مام که شوهر ذلیل اجازه کار بهش نمیدم
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
همسر منم تا 4شنبه کلاسه دیر وقت هم میاد خونه ولی خدا ازش رازی باشه تو این مدت خیلی هوامو داشته ممنون بهم سر زدید
مامان یلدا
17 اسفند 92 9:54
سلام دوست خوبم ممنون که به وبلاگ دخترم سر زدی ونظر گذاشتی خدا خیلی دوستتون داشته که بهتون دخترداده اینو بعدازبدنیا اومدنش بیشتر درک خواهی کردامیدوارم صحیح وسلامت بدنیا بیادوسایه ی پدرومادر همیشه بالاسرش باشه
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون به وبم سر زدید دوباره بهم سر بزنید
مامان مهنا
17 اسفند 92 12:31
اميدوارم تمام روزاي زندگيتون به خوبي و شادي بگذره
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون عزیزم موفق باشی
مامان خانمی
17 اسفند 92 14:17
سلااااااام مامان آینده خدارو شکر که همه چی روبراهه خوش به حالت که خونه تکونی کردی من که هنوز دست به سیاه و سفید نزدم حالا کی قراره شروع کنم معلوم نیست مواظب خودت و نی نی باش
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
انشالله تو هم شروع میکنی ممنون بهم سرزدی توهم مواظب خودت ونی نی باش
مامان بهار
17 اسفند 92 18:01
خدا رو هزار مرتبه شکر....خیلی به فکرت بودم عزیز ....زیاد خودتو این روزا خستع نکن تا نهیلا اذیت نشه ................همیشه شاد ببینمت
مامان بهار
17 اسفند 92 18:05
خدا رو شکر..........خیلی به فکرت بودم ...مواظب خودتو و مهیلای ناناز باش.....دلت همیشه شاد
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
سلام ممنون عزیزم
مامان راضیه
18 اسفند 92 20:08
سلام مامانی مهربون.اول تشکر کنم بابت اینکه به وب دختر کوچولوم سرزدی.بعدش تبریک بگم بابت فرشته کوچولویی که تو راه داری..به خودت ببال چون خدا تو را لایق دونسته و داره یکی از فرشته هاش را به رسم امانت بهت میسپاره...فقط سعی کن امانت دار خوبی باشی عزیزم....انشاالله
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون سرزدی واقعا که این طوره انشالله مامان وبابای خوبی براش باشیم
مامان آینده
18 اسفند 92 22:56
سلام مامان آینده.شما تبریزی هستین؟ انشالله بسلامتی فارغ بشین. مهمون وب منم بشین. مامان آینده
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
بله حتما بهتون سر می زنم
pany
18 اسفند 92 23:47
مرسی که به وب من سرزدی خدا نینی گلتو حفظ کنه
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان آینده
19 اسفند 92 12:18
ممنونم از حضورتون. بعله منم تبریزی هستم. مامان آینده
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
وای چه افتخاری
مامان مرسانا
19 اسفند 92 12:21
سلام عزیزم امیدوارم به خوشی و سلامتی به دنیا بیاد دخمل گلتون.اگه دوست داشتید به وبلاگ مرسانا جون سری بزنیدخوشحال میشیم
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
سلام ممنون حتما سر میزنم
سعيد
19 اسفند 92 13:23
سلام عالي و بسيار قشنگه خوش بحال دخمل كوچيك ونازتون
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
سلام ممنون بازم سربزنید
مامان شهناز
19 اسفند 92 19:58
سلام مامانی مهیلا از اینکه به وب پسرم اومدی ممنون. وبلاگ دختر کوچولوت خیلی قشنگه. ایشالا زود زود نی نیت بیاد و سالم وسرحال و از تنهایی در بیایی. لینکت کردم عزیزم.
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون عزیزم هم چنین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد