مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

دخمل مامان

درد دل مامان

1392/12/7 20:55
346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهیلای عزیزم فسقلی مامان این روزا دلم واست یه ذره شده کی میخوای بیای

دخترکم امروز رفتی تو   هفتگی مبارکه یعنی داری بزرگ میشی طبق معمول بابایی رفته کلاس ومنم تنهام فدات بشم الهی، امروز یکم حال ندارم تو واسم دعا کن که بهتر شم دیگه حوصلم سر رفته دلم میخواد این دو سه هفته هم تموم شه بریم تبریز واسه عید که کلی کارداریم میخواییم اتاقتو بچنیم خونمونو تمیز کنیم و یکم هم خرید داریم اونا رو انجام بدیم راستی یکم هم استرس دارم یه آزمایش دیگه انجام دادم بازم واسه جوابش بی تابم اونقدر درمورد این قضییه با بابا یی حرف میزنم که سرشو میبرم دیگه خودمم شرمنده میشمخجالت کوچولوی مامان خیلی خیلی دوست دارم مواظب خودت باش و همش تکون بخور و لگد بزن  چون که نزنی مامان نگران میشه  از همین جا میبوسمت ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

طراح نو
6 اسفند 92 0:30
تخفیف ویژه طراحی قالب.تقویم .صحفه ورودی.اسلاید شو عکس فقط با 8هزارتومان تخفیف ویژه تا عید طرح ازشما اجرا از ما.همین الان اقدام کنید
مامان پرنيان
6 اسفند 92 8:58
سلام خانومي عزيزم مواظب خودت ودخمل گلت باش
مامان بهار
9 اسفند 92 11:51
هورا ....مهیلای 28 هفته ای .....کی بشه 38 هفته بشی و بیای پیش مامان مهربونت......معصومه جون حسابی مواظب خودت و گل دختر باش ...خونه تکونی و اینجور کارا ممنوع
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
سلام واقعا کی بشه 38هفته دلم واسش تنگ شده ممنون که سر زديد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد