مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

دخمل مامان

دلتنگی مامان

1392/12/7 15:08
742 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندق مامان دیگه حسابی دلم برات تنگ شده دیروز وامروز خیلی شلوغی کردی عیبی نداره خدارو شکرهمیشه اینجوری باش که من نگرانت نشم این روزا  برام سخت شده

مشغول تلفننه عزیزم تو اصلا منو اذیت نمیکنی تو واقعا فرشته ای ازوقتی تو اومدی تودلم نه ویار داشتم نه کمردرد ونه اصلا هیچی خداروشکر مامان ما اینجا مهمون خانم فاطمه هستیم میدونه من اینجا غریبم هوامو دارن

دیگه روزا واسم تکراری شده میخوام زود برم تبریز اگه این هفته هم تموم بشه میمونه 2 هفته این دو هفته هم مثل لاک پشت میگذره  موندم چیکارکنم احتمال داره فردا بریم تهران اگه بریم خوب میشه همش نگران تو ام چون 2/5 ماهه صدای قلبتو نشنیدم  فقط سونو رفتم فهمیدم سالمی ولی نگرانتم دکترتم اینجا نیست توتبریزه ولی اشکالی نداره خدا باماست بابایی هم پیشمونه که اگه خدایی نکرده اتفاقی برای من و تو بیفته ماروبرسونه یه جایی این روزا خیلی هوامونو داره دستش درد نکنه بابای مهربون و منم همسر مهربونی دارم ازاینجا ازش تشکر میکنم مرسی بابای کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

نی نی شیطون
7 اسفند 92 17:03
دلم برای کودکیم تنگ شده.... برای روزهایی که باور ساده ای داشتم همه آدم ها را دوست داشتم... مرگ مادر "کوزت" را باور می کردم و از زن "تناردیه" کینه به دل می گرفتم مادرم که می رفت به این فکر بودم که مثل مادر "هاچ" گم نشود... دلم می خواست "ممُل" را پیدا کنم از نجاری ها که می گذشتم گوشه چشمی به دنبال "وروجک" می گشتم تمام حسرتم از دنیا نوشتن با خودکار بود دلم برای خدا تنگ شده ... خدایی که شبها بوسه بارانش می کردم... دلم برای کودکیم تنگ شده ...
مامان عرفان
8 اسفند 92 9:35
سلام عزیزم. مبارکه نزدیک شدن زمینی شدن فرشته ماهت. عزیزم مواظب حرکاتش باش. خوش بحالت من باید تا اردیبهشت صبر کنم تا گل پسرم بیاد.
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
سلام عزيزم نی نی منم ارديبهشتيه ممنون سر زديد
مامان شیما
8 اسفند 92 10:17
انشالله این روزا رو راحت تر بگذرونی ودخمل ناناستو در اغوش بگیری یادش بخیر دلم واسه روزای بارداری تنگه منم مثل شما هیچ مشکلی نداشتم خدا رو شکر
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
اين نظرلطف خداست ممنون
مامان بهار
8 اسفند 92 12:51
سلام مامان مهیلا.مهیلای گل خوه؟؟؟؟این چند روز بنا به مشکلاتی سرم خیلی شلوغ بود...یه ماچ گنده برای مهیلای ناز خودم
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
مرسی مامان بهارمنم ازاينجا بهاررومیبوسم
❤خونه نمدی❤
9 اسفند 92 1:40
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به ما بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی خوشحال میشم ❤خونه نمدی❤ رو تو وبلاگ نی نیت لینک کنی با تشکر خونه نمدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد