مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

دخمل مامان

شش ماهگیت مبارک عسلم

1393/8/24 16:46
260 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم عشقم وجودم

ماه گذشت و وارد ماه هفتم از زندگی شیرینت شدی خدا رو شکر

عسل مامان جیـــــــــــــــگر مامان شش ماهگیت مبارک حالا شدی نیم سالهجشن

نفسم امروز نوبت واکسن داشتی ولی به خاطر دو دلیل موکل شد به 5شنبه اولی واسه سرماخوردگیه منه که نمیتونم هیچ کاری بکنم دوم هم به خاطر اینکه دلشو ندارم ببرمت و واکسنتو بزنم این بهداشتی هم که من تو رو میبرم مرد نمیزارن که من با بابا ببرمت واسه همین قراره مامانی اینا بیان اینجا با هم ببریمت

خوب امروز از زیر واکسن در رفتیخندونک

الان درست یه هفتست اومدیم قم از وقتی اومدیم سرما خوردم داشتم میمردم رفتم دکتر ولی به خاطر شیردادن به تو داروی خاصی بهم نداده به همین دلیل سرماخوردگیم زیاد طول کشیده فقط از خدا میخوام تونگیری توخونه همش ماسک میزنم و پیاز گذاشتم ولی تو اصلا نمیزاری ماسک رو صورتم باشه همش با دستت میکشی مخصوصا موقع شیر خوردن

الان تقریبا دو روزه بهت سوپ میدم دیگه فرنی دوست نداری وقتی میدم تودهنت نگه میداری نمیدونم تو کوچولو از کجا یاد گرفتی تو دهنت نگهش داری

از وقتی اومدیم قم چیزهای زیادی یاد گرفتی الان میتونی با روروئکت کل خونه رو دور بزنی وقتی هم میری کلی ذوق میکنی من و بابا هم از خوشحالی نمیدونیم چیکار کنیم

هروقت تنها میشی برمیگردی بعد خودتو به چیز مورد نظر میکشی اون روز بابا از دهنت یه تکه  سیب در آورد که خودت از زمین پیدا کرده بودی و گذاشته بودی تو دهنت آی شیــــــــــــــــطوووووون

چند روزیه اصلا نمیتونی بخوابی نمیدونم تو خواب خواب بد میبینی یا یه جاییت درد میکنه شایدم میخوای دندون دربیاری نمیدونم

حساسیتت خوب نشده میخواییم فردا ببریمت پیش دکترت ببینیم چی میگه

راستی دیروز رفته بودیم جمکران این اولین رفتنت به جمکران بود تو داخل مسجد تو رو گذاشتم رو بالشت که برده بودم بعد منم نماز خوندم و برگشتیم تو هم دختر خوبی بودی راستی موقع برگشتن من و تو سوار ماشینای مسجد شدیم ولی بی چاره بابا پیاده برگشت خخخخخ

فک کنم داری دندون در میاری آخه هر چی میدیم محکم گاز میگیری موقع شیر خوردن هم اول گاز میگیری بعد میخوری الهی دورت بگردم

دیگه برات بگم تازگیا پاتم میخوری قشنگ میگیری دستت و نوش جان میکنی خخخخ

قربون اون صورت نازت برم کیک این ماهگردتو خودم پختم

خب حالا بریم سراغ عکسا

اینجا من و تو سوار ماشین شدیم

خیلی دوست دارم انشالله سه تایی کنار هم زندگی خوب وخوشی داشته باشیم میبوسمتمحبتبوسمحبتبوس

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

زیبا
24 آبان 93 20:33
سلام چه خوشگله
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون چشاتون خوشگله
گیلدا
24 آبان 93 22:45
ای جانم عزیز خاله تولدت مبارک 120 ساله شی
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون خاله خوبم شما هم گیلدا رو ببوس
مامان علی
24 آبان 93 23:26
اولا التماس دعا. ..بعدش مواظب خودت باش. ..ماشالله به دختر نازم...راستی مگه میتونه بشینه؟؟؟ درضمن دکتر بهم گفت نزارم تو روروک. گفته زوده....راستی دلتنگتونیم
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
سلام نه یکم میشینه بعد میفته ممنون منم زیاد نمیزارم فقط وقتی غذا میخوره میزارم تا یکم غذاش هضم بشه به خاطر ریفلاکسش علی رو ببوس
مامان مهنا
25 آبان 93 0:19
6ماهگی مبارک مهیلاجون
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون خدا مهنای ناز و براتون حفظ کنه ببوسینش
خاله مهديه
25 آبان 93 0:39
آخي نازيييي تولد شش ماهگيت مبارك عزيزم چقدرم بزرگ شده ديگه واسه خودش خانمي شده اين گل دختر از طرف من ببوسش حتما
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون خاله مهدیه عزیز بچه ها بزرگ میشن ما هم پیر تر
مهزاد مامان عرفان
25 آبان 93 10:00
شلام عسيسم مباركه 6 ماهگي گلم. عزيزم فرني مامان رو بخور. عرفان رحم نمي كنه و همه چي مي خوره ها
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
سلام مامان عرفان جون ممنون اصلا نمیخوره فک میکنم با آب درست میکنم واسه همین به خاطر ریفلاکسش اگه با شیر درست کنم شاید بخوره عرفانو ببوس
مامان فاطمه
25 آبان 93 15:55
سلام مامانی مهربون خوبی؟مهیلا جونم چطوره؟ دلم براش تنگ شده بود... قربونت برم عزیز دلم 6 ماهگیت مبارک خاله جووون عکساش خیلی ناز و قشنگ بودن.. راستی مامانی این لینک دستور کیکی که خواسته بودی http://motherschef.niniweblog.com/post144.php شرمنده دیر شد
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
سلام ممنون خوبه ما هم دلمون براتون تنگ شده بود ممنون بهم دادین شما هم فاطمه ی نا زو ببوسین
مامان حديث
26 آبان 93 12:38
سلام مهیلا جون تو هم داری بزرگ میشی ها خوشگل!!!!! 6 ماهگیت مبارک امان از این سرماخوردگی حدیثم تقریبا یه ماهه سرما خورده حساسیت هم از یه طرف سلامت باشی عزیزم
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون خاله لطف دارین انشالله حدیثم خوب میشه
مامان حديث
26 آبان 93 12:39
چوووووووخ یملی سن نازم
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ساغولون الله حدیثه ساخلاسین
مامان حديث
26 آبان 93 22:32
راستي من عاشق عكس دومي مهيلام با اون پاي بالا رفته و خند اش بخورمت چوچولو ماماني اسپند يادت نره دووووووود كني
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون خاله جون چشم اسپند هم دود میکنیم
مينا مامان اميرعلي
27 آبان 93 22:20
سلام دوست عزيز گريه هاي شبون دختر نازمون احتمالا بخاطر غذاي جديدي هست كه بهش ميدي... شايد واسش سنگينه!!!!!!!!! من سوپ اميرعلي رو با آب گوشت مرغ،هويج ،سيب زميني و كمي هم گوجه فرنگي رنده شده درست ميكنم و آخرش ميكس مي كنم و حالت نيمه جامد هم داره.... خوب بچه ها مثل ما از غذاهاي تكراري خسته ميشن... ايشالله سرماخوردگيت بهتر بشه دوست عزيز... مواظب خودت و دختر گلمون باش
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
سلام مینا جون ممنون از پیامت آره راست میگی شاید به خاطر سنگینیشه امشب امتحان میکنم امیر علی رو ببوس
مامان حديث
27 آبان 93 23:08
سلام بله خانمي نوشتم براتون مفصل ديشب با اين آخرين كامنتي كه گذاشتم براتون نوشتم خصوصي زدم فك كنم اگه نيومده بنويسم دوباره براتون
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
سلام نه من هیچ پیام خصوصی ندیدم اگه زحمت نباشه
مامان حديث
27 آبان 93 23:17
حديث حريره بادوم رو بهتر از سوپ و فرني مي خوره مقوي هم هست البته وسط هاي غذا خوردنش آب هم ميدم بهش سوپ مهيلا جون رو بهتره با آب مرغ درست كني تا گوشت بخاطر سرماخوردگيش
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
منم بهش آب میدم باشه ممنون اینبار براش با آب مرغ درست میکنم
مامان فاطمه سادات
29 آبان 93 11:35
سلام خانمی واکسن دختر گل ما رو زدی؟ خودت بهتری؟ چیکار کردی؟
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
سلام بله امروز زدیم فعلا قطره دادیم خوابیدهخدا کنه تب نکنه منم خوبم ممنون شما خوبین؟فاطمه هم خوبه؟ ممنون از پیگیریتون
مامان راحله
8 آذر 93 13:57
ماشالله به دخملی خوشگل
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون خاله چشاتون خوشگله
مامانی
18 آذر 93 9:08
عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم من عاشق کوچولو های 6 ماهه هستم خیلی تو این سن ملوسن البته همیشه نازن خدا حفظش کنه
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون خانمی شما لطف دارین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد