مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

دخمل مامان

وقتی بودنت را فهمیدیم ...

1392/11/27 14:19
307 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل مامان من میخوام زمانی که فهمیدم داری میای و چه حال و هوایی داشتیم رو بنویسم :

همین طور که گفتم تو درشب میلاد مشخص شدی و ما تازه از تعطیلات تابستانی که در تبریز بودیم برگشته بودیم و بابا جون و مامانی هم مهمون ما بودن که اونا رفته بودن حرم حضرت معصومه(س) برا زیارت که من و بابا وقتی با بی بی چک فهمیدیم تو داری میای زود به مامانی  زنگ زدیم واین خبر رو بهش دادیم تو تلفن اونقدر خوشحال شد که نگو من هم داشتم گریه میکردم چون باورم نمی شد بعدش بابایی به تبریز زنگ زد و به مامان جون اینا خبر داد اونا هم باورشون نمی شد خلاصه صبح رفتیم آزمایشگاه خون دادم و جوابش مثبت بود دیگه واقعا فهمیدم تو هستی بعداز اون زنگ پشت زنگ واسه تبریک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان حنــــــــــــــــا
29 بهمن 92 22:05
مبارک باشه عزیز دلم . حسش واقعا عالیه
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
مرسی خدا دخملتون رو حفظ کنه
ملیکا جون
24 فروردین 93 11:04
بسلامتی ایشالا پیشاپیش مبارکه
الهه
1 اردیبهشت 93 12:54
آخي ي ي ي...منم تولد امام رضا بي بي چكم مثبت شد...چه شيرين بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد