مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

دخمل مامان

تولد دوسالگی رنگین کمان زندگیم مهیلام🎂

1395/2/24 16:31
611 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ی قشنگم رنگین کمان من تولدت مبارک

خوشگل مامان تولدت و یه روز زودتر گرفتم و البته سه نفری 😳 هیچ کس نیومد تولدت اما اشکالی نداره کلی برات تدارک دیدم و خیلیم خوش گذشت

این از تبریک وبلاگ و اسمت تو متولدین امروز اونم از گروهمون تو تلگرام که اسم گروهو به نام اسمت زدن ممنون دوست جونیام❤❤❤

اینم از تولد رنگین کمان من قربونت بشم من💋💋💋

🎂🎂🎂🎂🎂🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎈🎈🎈🎈🎈🎈

 

انشالله از فردا هم پروژه ی شیرتو شروع میکنم امید بخدا🌹

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

گیلدا
25 اردیبهشت 95 21:51
تولدت مبارک مهیلا جونم ایشالله همیشه شاد و سالم باشی ایشالله 120 سالگیت زیر سایه پدر ومادرت
مامان لیدا
30 اردیبهشت 95 1:40
مهیلای خوشگل تولدت مبااارک انشالا که زندگیت هم مثل تم تولدت زیبا و رنگین کمونی باشه آفرین مامان با سلیقه سنگ تموم گذاشتی برای تولد 3نفره بوووس به روی ماه مهیلا گلی
مامان مهنا
30 اردیبهشت 95 2:56
تولدت مبارک مهیلای نازم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد