مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

دخمل مامان

سال جدید و۲۳ ماهگی نباتم❤

1395/1/28 19:51
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم و عسلک مامان مهیلامبوس

عیدتون مبارک انشالله سال خوبی رو داشته باشینمحبت

۲۳ ماهگیت مبارک فرشته ی نازم❤❤❤

دختر نازم ما 16اسفندماه راهی تبریز شدیم و هفته ی بعدش رفتیم ماکو چون گفته بودن جنسای ارزونی هست ولی ما چیزی پیدانکردیم و دست خالی برگشتیمغمگین

برای همین خریدای عیدمونو از تبریز انجام دادیم

امسال سفره ی هفت سین رو تو خونه ی مامان جون اینا پهن کردیم و چهارشنبه ی آخر سال رو خونه ی مامانی برگزار کردیم

امسال هم مثل پارسال کلی عید دیدنی رفتیم و عیدی جمع کردی فک کنم 7 فروردین بود که با مامان جون اینا رفتیم آستارا و یه شب موندیم عوضش از اونجا کلی خرید کردیم و رفتیم دوست وبلاگیمونو نگین جون مامان طاها گلی رو دیدیم ولی چون طاها سرما خورده بود فقط با نگین جون ملاقات کردیم من از تبریز شیرینی براشون برده بودم نگین جون هم برات یه عروسک گرفته بود دستش درد نکنه

10فروردین هم همراه مامانی اینا رفتیم جلفا و آسیاب خرابه که فوق العاده بود

امسال هم عیدمون به خوشی تموم شد و 13 فروردین برگشتیم قمگریه

الان هم 2 هفتست اومدیم قم و قراره این سه شنبه یعنی 31 فروردین با هواپیما بریم مشهد اونم با مامان جون و مامانی اینا آخ جوووووونعینک

راستی دخترکم دیروز هم رفتیم کاشان اونم سه نفری خیلی خوش گذشت دست بابای گلتم درد نکنهمحبت

دیگه اینکه فعلا فقط کلمه میگی و حرف نمیزنیغمگینو منم دلم میخواد تند تند حرف بزنی اینم بگم کلا شیطون و خانم شدی

 بعد دوسالگیت هم دوتا پروژه دارم یکی از سیر گرفتنته یکیم پوشک که انشالله خدای مهربون کمکمون میکنه😉

دیگه چیزی به تولد دوسالکیت نمونده فرشته ی نازنینم💜

راستی از وقتی اومدیم قم چندجا از دوستای بابایی دعوتمون کردن و تو هم خیلی خوشت اومده وهمش میگی بریم پیش عمو

و منم کلی لاغر کردم و الان برای سفت کردن بدنم چند روزیه میرم باشگاه🙌

عکسای آتلیتم گرفتم محشرن جا داره از آتلیه ی ماهور تشکر کنم🌹

حالا بریم سراغ عکسا البته اگه چیزی یادم نره انشالله میام در مورد سفر مشهدمون هم مینویسم دوست دارم یه عالمه❤❤❤❤💖💖💖💖💖

این از چهارشنبه سوریت💜

اینم از سفره ی هفت سینمون🌹

اینم یه روز مونده به عید رفتیم شهربازی و شام اونم برف تبریز😚

 

اینم از دختر باحجاب من تاریخشو اشتباهی زدم😁

اینم عکست کنار میمون که تو تبریز بود در سنگ فرشی

اینم مهیلا که داره عروسکشو لالایی میده💜💜💜💜

اینم از سفرمون به کاشان🌼

دوست داریم یه دنیا تا پست بعدی باااای🙌🙌

 

 

 

 

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

گیلدا
30 فروردین 95 12:52
عزیزم همیشه به گشت خوش بگذره بهتون مشهد پیشاپیشم زیارتتون قبول
مامان لیدا
4 اردیبهشت 95 3:26
عزیزم الان باید مشهد باشید زیارتتون قبول انشالا همیشه به گردش و شادی
مامان فهیمه
8 اردیبهشت 95 22:35
خوش بگذره مهیلای خوشگل و نازم با اون چادر قشنگت
مامان فدیا
12 اردیبهشت 95 11:44
امیدوارم ذو تا پروسه شیر و پوشک راحت تموم بشه من که درگیرم حسابی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد