مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

دخمل مامان

16 ماهگی فرشتم

1394/6/31 16:53
557 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام هم برای تک دخترم هم برای دوستای عزیزم که از همدردیاشون ممنونم

مهیلا الان درست کمتر از 4ساعت دیگه راهیه تهران هستیم تا با هواپیما بریم تبریز به به

بابای گلت و عشق من ما را سورپرایز کرده بود و دوتا بلیط برای امروز گرفته بود که هم من زودتر برسم پیش خانوادم هم تو به علت سرماخوردگیت تو راه خسته نشی از اینجا ازش تشکر میکنم ممنونم نفسم

نباتم ماهگیت مبارک ماهگردت اینبار درست با یک ذی الحجه افتاد که سالروز ازدواج حضرت علی و خانم فاطمه ی زهرا بود و بابا گفت به خاطر این مناسبت واست کیک بگریم که با یک تیر دو نشون زدیم ولی چون هم دوربین و هم گوشی من خرابه عکسشو با دوربین موبایل بابا انداختیم که اونم الان سر کلاسه یعنی الان عکسشو ندارم ولی قول میدم یه پستت با کلی عکس باشه نفسم

بعد از اون مریضی درست یه هفته بعدش آبریزش بینی همراه با عطسه داشتی که من فک کردم حساسیته ولی شب سرفه کردی و منم فهمیدم دوباره سرماخوردی چون سرفه هات هم خلط دار بود واسه همین صبحش بردمت دکتر باز هم دارو داد الان بهتری ولی همچنان سرفه داری اشکالی نداره انشالله زود زود خوب میشی دخترم این روزا خیلی ضعیف شدی و منم غصم میشه ولی هربار به خودم میگم همین که تنت سالمه برام بسه

اما از شیطنتات......

دختر گل من دیگه خانم شده واسه خودش الان دیگه متوجه همه چی میشی مثلا این و بیار نریز بخور برو

دخترم تو باز و جمع کردن سفره به من کمک میکنه حتی تو جمع و جور کردن خونه مثلا یه کتاب و میدم دستت میگم اینو بده  به بابا تند میری میدی یا اسباب بازیات میگم جمع کن جمع میکنی در کل دختر حرف گوش کن هستی

ولی امان از اینکه یه چیزی بخوای و بهت ندیم سریع لبات و جمع میکنی و قهر میکنی میری تو اتاق گریه میکنی خوب دیگه دختر داشتن هم اینه دیگه باید با نازت بازی کنیم فدات بشم من

کلمه ی بابا سلام و ددر و کاملا واضح به کار میبری مخصوصا بابا بیاد حتما بهش سلام میدی هر کجاهم عکس بابا باشه میگی بابا و من هم تلاش پشت تلاش که یه بار هم مامان صدا بزنی ولی همش بابا

الان دیگه نماز خوندن و کاملا فهمیدی هروقت میگم مهیلا بریم نماز بخونیم زود میری چادرمو با مهرم میاری امروز هم داشتم ساک جمع میکردم دیدم چادرمو انداختی سرت و داری به مهر سجده میکنی خیلی خوشحال شدم گفتم خدایا خودت کمکم کن تا دخترمو به نحو احسنت بزرگ و تربیت اسلامی بکنم

دخترم انشالله هفته ی دیگه یعنی 8 مهر مامان جووووووون اینا از مکه میان کلی دلم واسشون تنگ شده مدیونین فک کنین واسه سوغاتی ها میگم  ولی نه خداییش دلم واسشون تنگ شده هروقت هم گوشی و میزارم گوشت کلی قربون صدقت میرن و میگن واست چه چیزایی گرفتن

آهان اینم یادم رفته بود که قربون حرف زدنت بشم  وقتی با تلفن حرف میزنی اونم با چه ناز و افاده

الان هم یه ساعتی میشه خوابیدی و از بس شیطنت میکنی و خسته میشی امروز درست دوبار ساک جمع کردم هروقت جمع میکردم میومدم میدیدم ریختیش زمین و جای تعجب داره که خودتم توش نشسته بودی و از لبخندای شیطنتی میکنی که من و بابا عااااااااشق اون لبخندتیم درست مثل این میخندیخندونکخخخخ

دخترم یه چیزیم یادم رفته بود بهت بگم که. روز دختر بود که ما اون روز تو مشهد بودیم و از اونجا برات یه دست لباس گرفتم حتی تو مشهد هم بردم ازت عکس گرفتن که تو پست بعدی حتما میزارم

فردا هم روز عرفست و پس فردا هم عید قربان که بابا واسه عید قربانت یه سارفون شیک خریده که وقتی میپوشی ماه میشی ماه خوشگل من

خوب من دیگه برم الان بابا میاد که راهیه تهران بشیم نفسم ضربانم طپش قلبم خیلی خیلی دوست داریممواظب خودددددددددددت باش بووووس

فدااااااااااای لبخندت

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان هانیه
31 شهریور 94 19:26
16 ماهگیت مبارک فرشته کوچولوی نازم
مامان گیلدا
3 مهر 94 22:50
16 ماهگیت مبارک عزیز خاله قربون شیرین کاریات ایشالله زود خوب شی و دیگه مریض نشی مسافرتم خوش بگذره خوشگل خانم
مامان لیدا
5 مهر 94 9:35
16 ماهگیت مبارک باشه مهیلا جون سفر خوبی داشته باشی
مامان حدیث
5 مهر 94 18:13
سلام خوبین مهیلا خانومی شده برا خودش ماشاا... میبوسمت عزیزم سفرتون خوش بگذره ان شاا...
مامان فاطمه سادات
9 مهر 94 9:15
سلام عزیزم من چند بار تا حالا اومدم بهت سر زدم اما آپ نکرده بودی تورو خدا بیا یه خبری ایز مامان و بابا بده خیلی نگرانشون هستم خیلی...
مامان مهنا
11 مهر 94 1:06
16ماهگیت مبارک مهیلای نازم سفربهت خوش بگذره و هیچ وقت دیگه مریض نشی دلم برات تنگ شده عزیزم میبوسمت
مامان فاطمه سادات
11 مهر 94 2:01
تو رو خدا معصومه جان بیا آپ کن خیلی نگرانم
مامان راضیه
12 مهر 94 15:40
سلاااام معصومه جوم.من بعد از 1سال اومدم سراغ وبلاگ دخترم و گفتم به مهیلا جونم سر بزنم..ماشالا چقدر خانوم شده..تازه به دنیا اومده بود که من دیگه رفتم...از قول من ببوسش
نیلوفر جون
16 مهر 94 21:56
سلام عزیزم 16 ماهگی گل دختر مبارک رفتی کلا از ما خبر نمگیری بیا بابا یک حالی بپرس گناه داریم
مامان مبینا
23 مهر 94 16:48
ماهگردت مباااااااااااااااااااااارک مهیلا جونی
مامانی کوثــر و کهـرزاد
9 آبان 94 19:57
سلام مامان مهربوووووون...!! نی نی مون اومده منتظره تا بیایین پیشش
مامان فاطمه سادات
10 آبان 94 12:59
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون گلم
مامان مبینا
11 آبان 94 15:44
معصومه جان تولدت مبااااااااااااااااااااااارک
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون عزیزم
نیلوفر جون
11 آبان 94 21:19
اون پیام قبلی تایید نکنی ها اونا میبینن بد میشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد