مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

دخمل مامان

روزی که مادر شدم

1394/2/30 15:16
1,628 بازدید
اشتراک گذاری

1سال پیش در چنین روزی دنیا صدای گریه ی کودکی را شنید کودکی زیبا  و آرام

تولدت بهانه ای شد تا این فصل را و این روز را بیشتر دوست داشته باشم93/02/24ساعت 8:45دقیقه در بیمارستان شمس تبریز

از همان بدو تولد انگشت شصت را میمکید وصدای ملچ وملوچش در اتاق انعکاس می یافت وقتی پزشک قد و وزنش را اندازه گرفت

نوزادی با قد50و وزن3850گرم. شد گل سرسبد من تمام وجودم عشقم.عمرم ونفسم

 

دخترم چه روزاهایی پشت سر گذاشتیم از شیر نخوردنت تا مریضی و ......

اولین به شکم افتادنت

اولین سینه خیز رفتنت

اولین دندان در آوردنت

اولین چهار دست و پارفتنت

اولین زیارت

اولین مسافرتت

اولین تنهایی واولین های فراوان

وای دخترم باورم نمیشه تو بزرگ شدی و منم یه دختر یه ساله ی کوچولو دارم این روزا رفتن  و دیگر هیچ وقت برنمیگردن گاهی دلم برای نوزادیت تنگ میشود ولی این روزا به پایان رسید

تو این یه سال کلی تجربه بدست آوردیم کلی باهم خندیدیم و با غمت اندوهگین شدیم ولی در کل این سال را هیچ وقت فراموش نخواهم کرد

و اینک تولد یک سالگی توست دوستت دارم مهیلام..................

 

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

ساسان اس ام اس
30 اردیبهشت 94 15:46
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون «شما هم کارت شارژ رایگان میخواهید؟ وارد شوید کارت شارژ رایگان دریافت کنید.» www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
مامان بهار
30 اردیبهشت 94 20:28
تولد تولد تولدت مبارک...
مامان هلیا
31 اردیبهشت 94 2:35
سلام عزیزم، تولد مهیلا جون مبارک باشه، ایشاا... 120 ساله بشی گلم
نیکتا
31 اردیبهشت 94 16:39
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) سلام خاله جون وبتون خیلی عالیه به منم سر بزنید خوشحال میشم راستی من لینکتون کردم شما هم بکنید
نیکتا
4 خرداد 94 18:59
سلام خاله جونم میشه لطف بکنید و عدد 75 رو به سامانه 1000891010ارسال کنید ؟خیلی خیلی ممنونتون میشم
♥مامان مرجان♥
5 خرداد 94 14:44
سلام مهیلا خوشکله😍😍 تولدت مبارک ایشالا زیر سایه پدر و مادر صد وبیست ساله بشی💝 واقعا معصومه جون چه زود گذشت😝😍😍
مامان مبینا
12 خرداد 94 16:20
معصومه جون عیدتون مبااااااااااارک
مامان و بابایی دخمل بلا
14 تیر 94 14:49
سلام عزیزم کجایی دوستم ؟؟؟ خوبی ؟ دخملیت خوبه ؟؟؟ چه خبرا ؟؟؟ چی کار میکنی ؟؟؟ کم پیدایی گلم ؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد