مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

دخمل مامان

برآورده شدن حاجت

1392/12/4 13:40
312 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندقم دو سه روزی بود حوصله هیچ کاری نداشتم واسه همین وقت نکردم که بیام وجواب آزمایشمو بهت بگم ناناشم خدارو شکرجواب دیابتم منفی بود ورفتم شکلات هم تو حرم دادم خدا همه ی مریضا رو شفا بده وهمه ی حاجتا رو برآورده کنه آمین......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان خانمی
4 اسفند 92 19:13
سلام گلم من تو هفته سی هستم ممنون که به محمدسجاد من سر زدی ایشالله کوچولوی شما هم سالم و سلامت بیاد بغلت
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
سلام ممنون که تو هم به مهیلاجون من سر زدی ایشالله محمد سجاد هم سالم و سلامت به دنیا بیاد
مامان آریسا
5 اسفند 92 9:51
سلام.ممنونم ازت.امیدوارم مهیلا جونت به زودی زودی و به سلامتی بیاد پیشت
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان محمد پارسا
5 اسفند 92 20:36
سلام عزیزم ممنون به وب پسرم سر زدی خیلی دوران شیرینیه بارداری قدرش و بدون انشاا.. دخملی نازت به سلامت بیاد کنارت و مثل من دیگه وقت سر خاروندن نداشته باشی بازم بهم سر بزن لینکت میکنم اگه دوست داشتی بلینکم
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون عزیزم خیلی خوشحال شدم بهم سر زدی منم لینکت کردم
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
5 اسفند 92 22:13
سلام به شما دوست خوبم ني ني نازي داري دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن
شادی(دختر دایی)
11 اسفند 92 10:53
راستی....از وبلاگتون خیلی خوشم اومد..خیلی جالبه و تنوع هم زیاد داره...به به..افرین به شما..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد