مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

دخمل مامان

جشــــــــــــــن دندونــــــــــی عسلـــــــــم

1393/10/16 16:18
1,621 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم امروز اومدم عکسای جشن دندونیتو بزارم انشالله میام بعدا از شیطنتات مینویسم جشن دندونیتو روز پنچ شنبه تاریخ تو خونه ی مامان جون برات گرفتم همه ی مهمونا اعم از خاله ها دایی ها و......که همشون قدم رنجه کرده بودن

 

این از کارت دعوتت که دایی امین درستش کرده واقعا خیلی زحمت کشید

اینم از رد و پا ها که از در خونه تا دم آسانسور زده بودیم

اینم از در آسانسور

اینم از خود آسانسور

اینم به در خونه چسبوندیم ولی یادم رفت عکس بندازم خودشو گذاشتم

اینم از تزیین خووونه قوطی پاپ کرن ها لیوان ها بشقاب و....که به همشون عکس دندون و عکس خودت زده بودیم

اینم از طرف دیگه ی خونه که هپی و برات زدم با بادکنک وهمچنین تو تلویزیون عکسات پخش میشد

اینم از کیکت که مثل مدلی که من گفتم نشد ولی عیبی نداره

واما قسمت خوشمزه

سالاد الویه به شکل دندون

اینم کل میزالبته آش دندونی فعلا اونجا نیست

اینم دخملم کنار میز

واما بخش مهم کادوها

اینم کادوهای نقدی

اینم صاحب کادوها ا ا ا

اینم از گیفتات که خودم برات درستش کردم وقتی خاله رقیه کادوهارو باز میکرد من وتو اونا رو میبردیم به مهمونا میدادیم

اینم دو تا عکس اولی با تمام بچه ها

دومی هم دست من و تو تو بریدن کیک

خب دخترم از کادوهات اصلیا

مامانی اینا 100تومن پول نقدی

مامان جون اینا هم پیراهنی که تو تنته و پوتین

دستشون درد نکنه اینم از جشن دندونیت مبارکت باشه

دوستت داریم یه عالمه

بوووووووووووووووووووووس

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (26)

گیلدا
16 دی 93 17:23
وای مبارکه ایشالله 120 ساله شه زیر سایه مامان و باباش
مهزاد مامان عرفان
16 دی 93 20:15
سلام سلام صدتا صلام بابا مامانی زرنگی داری/ افرین. ما که از این کارا بلد نبودیم. ببین چه عروسی برات بیره وقتی بزرگ شدی و عروس شدی. عزیزم خیلی مبارکه. ما هم بوس هدیه می کنیم.
مامان هلیا
16 دی 93 22:04
خیلی خیلی مبارکه عزيزانم، مامانی خسته نباشی ایشاا... همه دندونای مهیلا جون راحت راحت در بیان.
مامان علی
16 دی 93 22:07
سلام.سلام..دست مامانی گل درد نکنه...عالی بود...خیلی جالبه...گیفت هات خیلی خوشگله .منم یک مدلی درست کردم الان چند ماهه درست کردم..اما مال تو زیباتره..دست مامان هنرمند درد نکنه... عالیه...مبارکش باشه.انشالله عروسییش.....
♥مامان مرجان♥
16 دی 93 23:20
سلام اره واقعا خیلی زود میگذره دندون و جشن دندونی مهیلا گلی مبارک باشه ایشالا به سلامتی دندونش در بیاد خیلی زحمت کشیدی مامان مهربون
مامان مهنا
17 دی 93 0:43
سلام عزیزم مبارک باشه خوش به حال مهیلا جونی دستتون دردنکنه
خاله مهديه
17 دی 93 23:29
سلام به به مبارك باشه خيلي با سليقه بود همه چيز ..دستتون درد نكنه همه اين كارا واسه يه دونه دندون ...هههه خوش به حال مهيلا جون ايشالا هميشه به شادي و جشن باشين
مامان خانمی
18 دی 93 23:15
سلام عزیزم من قراره تو جشن دندونی محمدسجاد بسته های برنج سرخ کرده به مهمونا بدم میخاستم داخل بسته ها یه کارت تشکر تو مایه های کارت دعوت مهیلا جون بدم اما بلد نیستم درست کنم
مامان مونا
19 دی 93 2:04
سلام. مبارکه. چه دختر نازی و چه عکسای قشنگی....بالاخره آپ شدم
مامان بهار
19 دی 93 15:03
مبارکه عزیزم...خبر خبر بدو بیا پیشمون...
مامان مبینا
19 دی 93 17:11
مامانی دستت درد نکنه همه چی عالیییی بود حتما کلی خسته شدی ایشالله همیشه جشن و شادی ومهمونی عزیزم
مامان مبینا
19 دی 93 17:13
مهیلا جون کادوات مباااااااارک ایشالله بقیه دندونات به راحتی در بیاد اینم کادو من
مينا مامان اميرعلي
21 دی 93 23:26
دستت درد نكنه ماماني جشن خوبي واسه دخمل ناز برپا كردي... ايشالله هميشه شاد و سلامت باشيد
مامان حديث
22 دی 93 9:50
سلام سلام سلام من حديث جون با خبرهاي خوب اومدم بهم سر بزنيد...
مامان هلیــــا
22 دی 93 23:48
مرواریدای خوشگلت مبارکت باشن عسل خانم حسابی مواظبشون باش عزیزم
ترنم
23 دی 93 9:40
به به عجب جشنی واقعا باید به مامانت آفرین گفت مهیلا جان چقدرم خوش سلیقه است مبارکه عزیزم
مامان شهناز
25 دی 93 2:36
مهیلا جون جشن دندونیت مبارک عزیزم. ایشالا همه دندونای خوشگلت تند تند و بدون ناراحتی در بیان. و هيچوقت کارت به دندانپزشکی نیوفته.
مامان مبینا
26 دی 93 17:51
مامان صفا
29 دی 93 16:26
مبارک مهیلاجون دست مامان و بابایی درد نکنه حسابی زحمت کشیدن به سلامتی به ما هم سر بزنید
مامان مبینا
29 دی 93 16:29
معصومه جون خوفی؟مهیلا نانازی خوفه؟ کم پیدا شدیه زود به زود بیا پیشم اخه دلم واستون تنگ میشه عزیزم بوووووووووووس
مامان فاطمه السادات
30 دی 93 17:27
مبارکه گلم
مامان الیار
1 بهمن 93 9:49
عزیزم جشن دندونی مبارک. امیدوارم بتونی دندوناتو براحتی دربیاری. مامانی دستت درد نکنه جشنتون عالی بود.
♥ایدا♥
6 بهمن 93 16:19
جشن دندونی این خوشگله مبارک پیش منم بیا اپم
مامان خانمی
13 بهمن 93 21:31
دوست جون مهربونم میشه طرز تهیه آش دندونی رو برام بگی?
مامان نی نی کوچولو
23 بهمن 93 22:32
جشن دندونیت مبارک عزیزمبه به خیلی خوشگل و بامزه شده همه چی.دستتون درد نکنه خانمی
مامان ِ نجمه سادات
5 اردیبهشت 94 15:37
سلام مامان معصومه ماشاالله چه ناز شده مهیلا جون راستی خیلییییی شبیه بچگیای خودتونه ما اومدیم قم و برگشتیم و به احتمال زیاد امسال باز برگردیم از اون طلبه پولدارا هستینا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد