مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دخمل مامان

اولیـــــــــــن یلدات مبــــــــــــــــارکـــــــــــــــــ

1393/10/8 23:20
1,239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم عروسک خوشگل مامان الان ۳هفتست تبریزیم و شما ۷ماه و۱۴ روزه ای کلی خبر واتفاق ها افتاده که مهمتر از همه شب یلدا و جشن دندونیت بود که فوق العاده شد دهن مهمونا باز مونده بود خوب ما اینیم دیگه

این روزا کلی پیشرفت داشتی الان میتونی بدون کمک بشینی ولی من همیشه مواظبتم 

بعد سعی و تلاش برای چهار دست وپا رفتن میکنی

دیگه همه رو میشناسی ولی از همه بدتر مامانی و خاله انسیه رو میشناسی با خاله انس گرفتی عاشق بابا هستی وقتی بابا بغلت میکنه عینکشو میندازی بعد با دو دستت صورتشو میگیری و با اون دوتا دندون کوچولوت  گاز میگیری این کارو با کسایی که میشناسی میکنی 

دایی امین و هرجا ببینی با صداهای عجیب و غریبت باهاش حرف میزنی اونم میاد وتو رو میخوره وروجک من

اولین شب یلدات تو خونه ی مامانی اینا بود و مامان جون هم اومد اونجا باباجون هم واسه ۲۸صفر رفته مشهد شب به یادماندنی بود البته در کنار تو

کلی برات چیز درست کردم اسمتو با کاغذهای هندوانه ای درآوردم البته جا داره از دایی امین به خاطر زحماتش تشکر کنم هم تو شب یلدا کمکم کرد هم تو جشن دندونیت خدا حفظش کنه و هر چی آرزو داره بهش برسه

خلاصه عدد ۸وعدد۱ برات درآوردم که یعنی در هشت ماهگی اولین شب یلدات بود 

برات ژله ی انار که خیلی فوق العاده شد همه طرز تهیشو ازم پرسیدن از همه جالب و بی نظیرش پشمکت بود که پشمکتو برای عروسک پیراهن کردم که خیلی خوشگل شد ودر آخر هم هندوانت بود که به شکل کیک طبقه ای درست کردم خب حالا بریم سراغ عکسات البته عکسای دندونیت زیادن انشالله بعدا هم اونا رو میزارم

اینم از گیفت ها که خودم برات درست کردم به همه همراه عکس یلدات دادیم

اینم دستامون موقع کیک بریدن

دوست دارم انشالله زیر سایه خدای بزرگ زندگیمون همیشه شاد شاد شاد باشه آمین

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

مامان مهنا
9 دی 93 0:21
یلدات مبارک دستت دردنکنه مامان جون چه کیک خوشگلی
مامان فرزانه
9 دی 93 0:21
مامان مهیلا جون به دادم برس فقط با یه اس ام اس به دادم برس یه خواهش دارم یه خواهش مادرانه عاجزانه ملتمسانه تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم احتیاج به رای تو دوست خوبم دارم تورو خدا به دخمل من رای بده هزینه ای برات نداره ولی برای من خیلی مهمه عدد 74 رو به 1000891010 بفرس نگو ولش کن بابا تو رو خدا یادت نره دختر من به رای احتیاج داره به ماهم سر بزن
پدر و مادر
9 دی 93 7:46
سلام انشاالله خدا مهيلا خانم رو براي شما و شما رو براي مهيلا نگه داره موفق باشيد
مامان علی
9 دی 93 11:18
سلام. ..مبارکه....واقعا عالیه ..دستت درد نکنه...مامان هنرمند...ماشالله به مهیلا که دو تا دندون داره... الهی فدای این ناز دختر بشم
کوثر
9 دی 93 15:09
سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم
مامان گیلدا
9 دی 93 15:55
________________________¶¶¶¶¶¶ ________________________¶¶¶___¶¶ ______________________¶¶¶______¶___¶¶ ___________________¶¶¶¶¶¶_¶____¶¶¶¶¶¶¶ __________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ __________________¶___¶¶¶¶¶¶¶________¶¶ _________________¶¶_____¶¶______¶____¶¶ ________________¶¶________¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶ _______________¶¶__________¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ _¶¶__¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ __¶¶___¶¶¶____¶¶_________¶¶¶¶___________¶¶ ___¶¶_¶__¶¶__¶¶¶____¶¶__¶¶______________¶¶ ____¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶__¶_¶¶_¶¶_______________¶ _____¶¶¶¶¶_¶¶_¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_¶_____________¶¶ ______¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶__¶____¶_______¶¶ _________¶¶¶_¶¶__¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶_¶¶___¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________¶¶¶¶__¶¶____¶¶____¶¶¶¶ ________________¶¶¶¶____¶¶____________¶¶¶ _______________¶¶¶¶______¶¶¶¶___________¶¶ ______________¶¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ ______________¶¶¶______________¶¶¶____¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶_______________________¶¶¶ _____________¶¶¶_________________________¶¶ _____________¶¶¶ _____________¶¶¶ ______________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶_________¶¶¶__¶_¶_¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶_________¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶__________¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶___________¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶__________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶____________¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶_____________¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶_______________¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶______________¶_¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶_____________¶___¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶___________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶________________¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶_______________¶_¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶_________________¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶__________________¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶_________________¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶________________¶_¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶__________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶_________________¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶______________¶___¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶________________¶_¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶______________¶_¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶________¶_¶_¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶___________¶_¶_¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶___________________¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________________¶¶¶¶¶¶ ___________________¶¶_¶¶ ___________________¶¶_¶¶ ___________________¶¶_¶¶ ___________________¶¶_¶ ___________________¶¶_¶ ___________________¶¶¶¶ ___________________¶¶¶¶ ____________________¶¶¶ ____________________¶¶¶ ____________________¶¶¶ ____________________¶¶¶ ____________________¶¶¶ ___________________¶¶¶¶ ___________________¶¶_¶ ___________________¶¶_¶¶ ___________________¶¶_¶¶ ___________________¶¶¶¶¶ __________________¶¶¶¶¶¶¶ ________________¶¶¶¶___¶¶¶¶ ______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ یلدات مبارک مهیلا جونی آفرین به مامان مهربون و هنرمندت خدا واسه هم نگهتون داره
مامان مبینا
9 دی 93 17:40
هزار ماشالله چه مامان هنرمندی دست درد نکنه خیلی عالییییییی شده.
مامان مبینا
9 دی 93 17:40
من میخوام مهیلا جونی رو بخورم با اون لباس هندونه ایش
مامان مبینا
9 دی 93 17:43
مامانی ژله انار رو چطور دزست کردیه؟ عاااااااااااااااالی شده اگه زحمتی نیست برام بگو تا درست کنم میبوسمتون
مامان هلیا
9 دی 93 22:04
الهی قربون مهیلا جون برم من که اینقدر نازه،یلداتون هم مبارک عزیزانم
مامان مبینا
9 دی 93 23:52
منم اپمممنممممممممممم. بووووووووووس مهیلا جونی.
♥مامان مرجان♥
10 دی 93 16:42
دست مامان هنرمند درد نکنه،ایشالا دختری قدر این مامان مهربونو بدونه یلدا و دندون دار شدن مهیلا جون مبارک باشه پیش ماهم بیا خانوم خانوما
مينا مامان اميرعلي
10 دی 93 16:52
خوشگل خانوم...شب يلدات مبارك
مامان مبینا
12 دی 93 15:51
ترنم
13 دی 93 10:09
باریک اله به این مامان هنرمند آفرین خانمی مهیلا تو این لباس چه خوردنی شده جای من ببوسش
آرش پسر ایرانی
13 دی 93 16:40
سلام بزرگوار بتازگی عضو نی نی وبلاگ شدیم خوشحال میشم به ماهم سر بزنید خداوند مهیلا عزیز رو برایتان حفظ نماید منتظر شما هستیم
مامان نی نی کوچولو
14 دی 93 0:40
مهیلای قشنگم اولین یلدات ،البته با تاخیر مبارک خاله جونانشاالله همیشه در کنار مامان و بابای عزیزت شاد و سلامت باشی دختر قشنگمماه شدی با اون لباس های هندونه ،هندونه خانم
سهند
14 دی 93 17:31
سلام دوستان بزرگوار این چند مدتی که نبودم چند تا دلیل داشت ولی مهمترینش قسمت شددر چند روز دهه آ خر ماه صفر مهمان آقا امام رضا (ع) بودم که واقعا بی مقدمه زیارت خوبی بود وبه قولی خیلی چسبید که عوض تمامی دوستان وآشنایان هم نایب الزیاره بودم واگرخدا قبول کند در دعاهایم همه بزرگواران و دوستان را نیز یاد کردم.
مامان الیار
16 دی 93 8:57
چه عکسای قشنگی و چه دختر خوشگلی. مامانی دستت درد نکنه خیلی عالی بود. امیدوارم همیشه شاد و سرزنده باشین
مامان مبینا
2 بهمن 93 14:41
معصومه جون سلاااااام به اقای همسری قول ژله دادم وبهش گفتم که دوستم قراره بهم یاد بده از اموزشت خبری نشداااااااااا اشکالی نداره حتما خیلی گرفتاری بووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد