مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

دخمل مامان

5 ماهگیت مبارک نفسم

1393/7/24 23:25
1,536 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم عمرم وجوووووووووووودم

ماهگیت مبارک شیطونم

خوشحالم این ماهم به سلامتی تموم شد و وارد ماه شدی

من و بابا عاشقتییییییییییییییییییم

سلام عشق معصومه امید محمدرضا

این روزا دلم گرفته آخه تو مریضی سه شنبه دوباره شیرنخوردی به همین خاطر 4 شنبه بردمت متخصص اطفال

همه اینجا ازش تعریف میکردن بعداز معاینه گفت چرک گوشت خوب شده فقط میخاره و از حساسیته

در مورد شیرنخوردنتم گفت سینتو میگیره ول میکنه گفتم آره گفت شیر زیاد میخوری گفتم بله گفتم 3و4 لیوان گفت دیگه نخور چیزهایی که از شیر درست میشن نخور مثل ماست بستنی گفتم چرا؟

گفت ریفلاکس معده داره یه چند باری از دیگران شنیده بودم امیرعلی هم داشت (پسرداییم) زیاد نگران نشدم

دو تا شربت نوشت یکی برای حساسیتت یکی هم واسه ریفلاکست

از 4شنبه که برات  دادم یکم خوبی ولی شبا اصلا نمیتونی بخوابی میخوابی بعد5 دقیقه با گریه بیدار میشی و دلمو میسوزونی تو خوابم همش ناااله میکنی وقتی بیدار میشی و گریه میکنی منم گریه میکنم آخه من طاقت گریه هاتو ندارم وقتی ناله میکنی دنیا رو سرم خراب میشه

از خدا فقط شفاتو میخوام دلم کباب میشه وقتی نمیتونی بگی کجات درد میکنه و خودت درد و میکشی الان که برات مینویسم گریه میکنم تو رو خدااااااا خوب شو من تو شهر غریب مردمان غریب زبانشون غریب به کی درد دلمو بگم

 فقط ازخدا بی بی معصومه و امام زمان که بعداز اونا کسی رواینجا ندارم شفاتو میخوام میدونی چه قدر نذر کردم

دخترم نه تنها شفای تو بلکه کوچولوهایی که مریضن  هم میخوام

دختررررررم تو رو خداااااااااااااااااااااااااا دیگه هیچ وقت مریض نشو که داغووووووون میشم

یا من اسمه شفا وذکره دوا     والله خیر حافظ و هو ارحم الراحمین  

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

خاله مهديه
24 مهر 93 23:35
سلام عزيزم ...5 ماهگيت مبارك چه عكساي خوشملي گرفتين ..دست ماماني و بابايي درد نكنه مهيلا هم خيلي ناز شده ...بووووس
ونیزی
25 مهر 93 7:17
خاله انسیه
25 مهر 93 12:27
دوست دارم 5ماهگیت مبارک
مامان خانمی
25 مهر 93 15:10
سلام دوست جون مهربونم انشالله کوچولوت زود زود خوب بشه خیلی خیلی ازت ممنونن که من بی وفا رو فراموش نکردی
مامان علی
25 مهر 93 23:06
سلام. ..پنج ماهگی مبارک. خدا بد نده چی شده؟؟؟؟ خودتو زیا ناراحت نکن . انشالله به زودی خوب میشه. راستی علی هم رفلاکس معده داره....چه شربتی نوشته؟؟ اسمش چیه ؟ گلم انشالله بزودی برمیگردی شهر خودمون.ناراخت نباش...بووووووووش
گیلدا
26 مهر 93 17:01
سلام عزیز خاله 5 ماهگیت مبارک مامانش نگران نباش دخمل ما زود زود خوب میشه
مامان فاطمه السادات
27 مهر 93 11:46
عزییییییییییییییییزم 5ماهگیت مبارک به ماهم سر بزنید آپم
مامان الیار
28 مهر 93 0:25
5 ماهگیت مبارک عسلم. الهی صد ساله بشی دختر خوشگل. مامانی خودت رو ناراحت نکن.امیدوارم حال مهیلا جون بزودی خوب بشه ودیگه هیچ وقت مریض نشه
♥مامان مرجان♥
28 مهر 93 12:59
سلام 5 ماهگی مهیلا خوشکله مبارک خدا بد نده عزیزم نگران نباش دکترا گاهی یکم آدمو میترسونن نگاری هم رفلکس داره مهیلا زیاد شیر بالامیاره؟ گوششم خوب میشه اصلا نگران نباش ایشالا هیچ وقت دلت غصه دار نشه و همه ی نی نی ها به سلامتی بزرگ بشن
مامان نی نی کوچولو
28 مهر 93 13:01
مبالکه خیلی مبارکهوایییییییییییییییی چه لباس خوشجلی دخملمون پوشیده ،قربونت برم خاله جون چه بهت میاد رنگ فسفریآره دل بابایی را میبری و براش ناز میکنی شیطونک بلااز الان بابایی بودن خودشو اعلام کرده حواست باشه مامانیعزیز دلم امیدوارم که دختر بزرگی بشی و خاله عروسیتو ببینه مهیلای قشنگم دوستت دارم برات آرزوهای خوبی دارم
مينا مامان اميرعلي
28 مهر 93 17:48
مبارك مبارك 6 ماهگيت مبارك
مامان ریحان
2 آبان 93 10:52
ان شالله مهیلای عزیز خیلی زود خوب بشه5 ماهگی دخملی مبارک
مامان فاطمه سادات
2 آبان 93 20:44
___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
مامان حديث
3 آبان 93 13:35
سلام 5 ماهگیت مبارک عزیزم ما رو ببخش عزیزم سرمون مشغول کار شده کم میایم خبرمون کن گلم راستی اگه تا یه هفته نتونستیم بیایم مامان معصومه سالگرد ازدواجتون مبارک زندگی سرشار از خوشبختی رو براتون آرزو دارم
ابجی سجا
4 آبان 93 10:28
مباركه عزيزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد