مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

دخمل مامان

بزرگ شدن مهیلام

1393/6/21 17:43
362 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم سلام نفسم سلام پاره ی تنم

دخترم الان تقربیا 10روزه اومدیم قم ومنتظر اومدن مامانی اینا هستیم بیان قم تا ببریم انشالله به سلامتی دومین واکسنت و بهت بزنیم آخه من و بابا دلشو نداریم خودمون ببریم و طاقت گریه کردنتم نداریم

تو ماشالله اون قدر وروجک و شلوغ شدی که نگو یواش یواش داری با کمک من به شکم میفتی البته بعد از دو سه بار تمرین خودت یاد گرفتی اون روز که خودت برگشتی من و بابا از خوشحالی نمیدونستیم چیکار کنیم فقط موقع برگشتن دستت میمونه زیرت که من کمکت میکنم

فدای تو بشم  تازگی ها هم یاد گرفتی با صدای بلند بخندی بعضی وقتا هم قهقه میزنی و وقتی شیر میخوری زیر چشمی به من نگاه میکنی و منم بهت لبخند میزنم تو هم میخند ی ومن هم دیونت میشم

بعضی موقع ها هم به پاهات نگاه میکنی و با دستت میگیریش که  خیلی بانمک میشی زبونتم بگم که همیشه ی خدا بیرونه فک کنم تازه فهمیدی توی دهنت یه چیزی هست

از کریرتم بگم که وقتی تو رو میزارم توش تا به کارام برسم موقع برگشتن با این صحنه مواجه میشم

تو اینجا هم بهم سلام میکنی خخخخ

درضمن خودت میخوای شیشه شیرتو بگیری اخه من قطره ی مولتی ویتامینتو با آب قاطی میکنم با اون بهت میدم

تا یادم نرفته هم بگم اون روز واسه بار دوم هم رفتیم زیارت البته با بابا اینم زیارت سه نفریمون بابا تو رو با خودش برد حرم تا دستات و به ضریح بزنه آخه طرف خانم ها شلوغ بود

خلاصه دخترم تو با شولوغیات و چیزای تازه یاد گرفتنت دل من و بابا رو میبری و دلمون میخواد از دوست داشتن زیاد بخوریمت ملوسکم عروسکم

دیروز هم به اصرار بابا رفتیم بیرون بعد از کمی خرید  رفتیم پیتزا با ما که پیتزای مشهور قمه ما کریرتم بردیم تا تو رو اونجا بزاریم رو میز ولی میزها کوچیک بودن و صندلاشم نا جور بود واسه هم خدمتکارش صندلی کودک آورد وما تو رو گذاشتیم توش خیلی خوش گذشت همه از تو خوششون اومده بودن و لپاتومیکشیدن

دخترم امسال قم با سالهای دیگه فرق میکنه چون تو کنار من هستی درسته جدایی از خانواده از شهر یکم سخته ولی با تو همه ی اینا رو تحمل میکنم خیلی دوست دارم

از خدا همیشه سلامتیت و میخوام برای همه ی نی نی هایی که هم سن تو هستن دخترم مواظب خودت باش ای زیباترین هدیه ی ناب خدا بووووووس با دو عکس ازت خداحافظی میکنم

این کایت حشاب منه که باباییم <بابای مامانم> واشم باز کرده که  توش کلی پول ریخته دستش درد نکنه خدا سایشو از سر ما برنداره

خداحافظ دوستای نازم دوستتون دارم

بااااااااااااااااااااااااااای

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

raha
21 شهریور 93 17:59
قالب های زیبای کارتونی به همراه اسلایدشو برای نمایش عکس های کوچولوی نازتون اگه تغییر عکس های اسلایدرو بلد نیستین بگبن کمکتون میکنیم
مهزاد مامان عرفان
21 شهریور 93 18:02
سلام ماماني. ني ني خوشگلت كلي بزرگ شده البته ماشالله زرنگ هم هست و براش اسفند دود كن به ما هم سر بزن كه اومديم خونه وبلاگيمون
خاله انسیه
21 شهریور 93 18:05
وای چرا این عکسارو میذاری دلم میخواد همون جا بودمو کلی بوسش می کردم
مامان نی نی کوچولو
21 شهریور 93 21:45
ماشاالله ماشاالله به دختری نانازمآره خانمی واقعا هم بچه ها لحظه به لحظه شون پراز خنده است و ما هم از پس که عاشقشونیم با دیدن این کارهاشون و پیشرفت هاشون کلی ذوق میکنیم و شاد میشیم و خدا را شکر میکنیم.وای خاله جون نوش جان چه پیتزای خوشمزه ایمن هم میخواممهیلای نازم زیارتت هم قبول باشه...خاله جون دوشتت دارم هزارتا واسه ما هم دعا کنی گلم
مامان علی
21 شهریور 93 23:41
سلام. مبارکه چرخیدنش..این علی ما خیلی تنبله....مواظب خودت باش بووووووووش
مينا مامان اميرعلي
22 شهریور 93 10:04
آفرين دختر گل.........چرخيدنش مبارك نگران نباش عزيزم اين واكسن از قبليه خيلي بهتره خوش بحالتون زودزود ميرين زيارت التماس دعا
ترنم
22 شهریور 93 10:58
وای عزیزم چه خوشگل شده ماشاله دخترت خیلی خوشگله هر روز هم خوشگلتر میشه ایشاله قم در کنار دخترت بهت خوش بگذره و دوری خونوادتو کمتر حس کنی با وجود دختر نازت
ترنم
22 شهریور 93 10:59
زیارتتون قبول باشه رفتین حرم برا ما هم دعا کن
♥مامان مرجان♥
22 شهریور 93 12:40
سلام به شکم انداختن مهیلا گلی مبارک نگاری هم خودشو به شکم میندازه ایشالا به سلامت بزرگ بشه و واسه واکسنشم مامانیشو اذیت نکنه زیارتشم قبول
مامان محمد پارسا
22 شهریور 93 19:31
سلام مهیلای خوشگله خاله.ماشاالله چقدر بزرگ و خانم و ناز شدی.فدات بشم با این عکسای قشنگت.زیارتتم قبول باشه دخمل طلا. مامان معصومه مرسی به وبلاگ محمد پارسا سر میزنی.محمد پارسا چهار ماهگی 8کیلو 200گرم بود.
گیلدا
22 شهریور 93 21:21
ماشاالله به دخمل خوشگل و زرنگم
مامان بهراد
23 شهریور 93 13:58
سلام عزیزم خدا حفظ کنه مهیلا جونرو خیلی ماشالا ناز شده . شیرین و مثل ماه میمونه ماشالا .اسپند و صدقه مدام . یادت نره
مامان مهنا
24 شهریور 93 0:27
وای چه دختر ملوسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد