مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

دخمل مامان

تولد بابا

1393/5/22 13:13
400 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هلو خانم خوبی زردآلوی مامان این چند روز که نبودم کلی اتفاق افتاده که نگو میخوام از امروز برات شروع کنم ....

دیروز 21مرداد تولد بابا بود

من از طرف تو یه دسته گل براش خریده بودم و مامانی هم یه جعبه شیرینی این اولین تولد بابا با  تو بود

دخملم خیلی خوشحالم که امسال تو هم تو جمع ما بودی انشالله همیشه با هم در کنار هم زندگی خوب و شیرینی داشته باشیم ومن هم از همین جا تولد بابا رو بهش تبریک میگم همسر مهربانم تولدت مبارک صد سال به این سالها انشالله تولد100سالگی

دیروز هم رفته بودیم دیدن نی نی یه نی نی دوست داشتنی  بنام ائلمان  که دختردختر عموی مامانی بودخیلی کوچولو بود وقتی بهش نگاه میکردم یاد تو می افتادم که تو هم این قدری بودی راستی اینم بگم اونجا یه دختر زیبا بود به اسم یاسمن که با تو عکس انداخت

اینم عکس تو با ائلمان که اون اینجا10روزشه وتو هم2ماه 28 روزته

هفته ی پیشم با مامان علی دوست وبلاگیت قرار گذاشتیم همدیگه روببینیم قرار ساعت6 توائل گلی بود ما یکم دیر رسیدیم ولی اونا دقیق سر قرار اونجا بودن بعد یکم گشت تو ائل گلی به علت شلوغ بودن به پارک جنگلی صائب تبریزی رفتیم اونجا یه آلاچیق پیدا کردیم مرضیه جون، مامان علی چای و شیرینی و...برداشته بود بعد از کلی صحبت و نگاه کردن بابا ها به بازی تراکتور به خونمون برگشتیم

دخترم خیلی خوشحال شدم همچین خانواده ای مثل اونا واسه دوستی پیدا کردیم ما که خیلی ازشون خوشمون اومد ودوستشون داریم اونا رو نمیدونم؟

مرضیه جون واسه تو یه بلوز شلوار خوشگل واست خریده بود ولی من به علت عجله کردن کلا یادم رفت عیبی نداره انشالله قرار بعد جبران میکنم اینم بگم تو هم از موقعی که رفتیم خواب بودی تا برگشتنمون به همین دلیل همش یه عکس گرفتیم

راستی یه خبر دیگه اینکه عکساتم گرفتیم خیلی خوشگلن ولی چون قراره بابا بره فایل عکسا رو به فلش بریزه میمونه واسه پست بعدی

دخترم من و بابا عاشقتیم وقتی تو رو بدون خودمون تصور میکنیم دیووووونه میشیم به امید اینکه زود زود بزرگ بشی و با هم خوانواده ی خوشبخت بشیم

بوووووووووووووووووس

 

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

ترنم
22 مرداد 93 13:27
تولدت بابایی مبارک ایشاله همیشه خوش باشین و سایه بابایی همیشه رو سر مهیلا جون
مامان و بابا
22 مرداد 93 16:15
تولد بابایی مبارک باشه ، ایشاا... سال های سال سایه شون بالای سر خونواده باشه دخترمون خودش گله ، گل واسه چیی
مامان بهراد
22 مرداد 93 18:35
سلام عزیزم ماشالا هزار ماشالا چقدر ناز شده این عروسک تولد باباییش هم مبارک باشه .
pany
22 مرداد 93 19:53
تولد بابای مهیلا جون مبارک ایشالا همیشه به گردش و تفریح باشین با دخمل گلی
مامان علی
22 مرداد 93 23:40
سلام
مامان علی
22 مرداد 93 23:41
سلام. تولد بابایی مبارک باشه. دوستی باشما باعث افتخاره. ما هم از شما خوشمون اومد...
مامانی و بابایی دخمل بلا
24 مرداد 93 0:29
آدمهایی هستند كه شاید كم بگویند "دوستت دارم" یا شاید اصلا به زبان نیاورند دوست داشتنشان را , به آنها خرده نگیرید , این آدمها فهمیده اند "دوستت دارم" حرمت دارد، مسئولیت دارد , ولی وقتی به كارهایشان نگاه كنی، دوست داشتن واقعی را میفهمی , میفهمی كه همه كار میكند تا تو بخندی...تا تو شاد باشی .... آزارت نمیدهد .... دلت را نمیشكند .... به هر دری میزند كه با تو باشد ... من این دوست داشتن را می ستایم....
مامان نی نی کوچولو
24 مرداد 93 21:53
سلام خیلی خیلی مبارک باشه انشاالله که 120 ساله بشنوای عزیز دلم چقدر ماشالله هزار ماشاالله ناز شده این خانم طلاخاله جون خیلی نازی از همین جا کلی میبوسمت راستی مهیلا جونم نی نی جون هم قدمش مبارکه خداوند حفظش کنه.دوستت دارم خانم کوچولو
arezoo
28 مرداد 93 14:04
وای چقد خوب که رفتید بیرون با دوست وبلاگیتون و چقد خوبتر که شوهراتون هم اومدن چقد پایه ن. میشه بپرسم کجایی هستید؟
arezoo
30 مرداد 93 11:24
مشهدیم
arezoo
30 مرداد 93 11:24
مشهد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد