مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

دخمل مامان

حرفی با دخملم

1392/11/30 20:54
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگرم الان که دارم اینو برات مینویسم بابایی رفته کلاس ومن تنهام امروز میخوام برم جواب آزمایشمو بگیرم خیلی نگرانم آخه میترسم دیابت داشته باشم اونقدر نذر کردم که نگو گفتم اگه منفی باشه میرم حرم شکلات نذری میدم مهیلای نازم توهم با اون دستای کوچولوت واسه مامان دعا کن فدای چشمات بشم منم وقتی جوابو گرفتم میام اینجا مینویسم چی شد........بوسماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان بهار
3 اسفند 92 19:59
سلام عزیز چی شد؟؟؟دیابت که نداشتی ؟؟؟؟؟؟من و بهار نگرانتیم
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
سلام عزیزم نه دیگه دیابت نداشتم خیالم راحت شد ممنون که به فکرمی خدا بهارتو واست حفظ کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد