مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

دخمل مامان

مهیلا ی من

1393/3/1 22:47
283 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل نازم خوبی الان که دارم اینو مینوسم تو خوابیدی ونمیدونم تو خواب چی میبینی که با اون لبای کوچولوت داری میخندی

ببخش این روزا کم اومدم واست پست بزارم آخه میدونی گلم یکم حال ندارم سرم گیج میره شکمم درد میگیره بعضی وقت ها هم از بی خوابی سرم درد میگیره خلاصه خیلی ضعیف شدم

دخملم سه شنبه  ای که گذشت مراسم دید و بازدید شما بود که همه ی فامیل ها و دوست و آشناها واسه دیدن شما اومده بودن

فردا هم مامانی واسه شما ولیمه تدارک دیدن واسه 10 روزگی شما من و بابا هم یه کیک با تصویر خوشگل شما سفارش دادیم

دخملم این روزا تو به زور داری شیر میخوری البته یکیشو چون  نمیتونی مک بزنیدیروز بردیمت دکتر تا اون بتونه بهت کمک کنه از دیروز تا حالا یکم بهتری مهیلا ازت خواهش میکنم سعی خودتو بکنی

شبا هم خیلی خوب میخوابی تا من بیدارت نکنم بهت شیر بدم خودت بیدار نمیشی یکم مثل بابا خواب آلو هستی فدات بشم الهی

دخملم ببخش دیگه نمیتونم از این بیشتر برات بنویسم چون سرم گیج میره انشالله دفعه بعد میام خاطره زایمانتو مینویسم که خیلی درازه الان حال ندارم  فعلا بوووووووووووس بای

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان عرفان
2 خرداد 93 9:51
سلام ماماني عزيز. خيلي خوبه كه مهيلاجون ارومه. اما يادت نره كه شيرافزا رو ليوان بزرگ شير بخوري.و مواد قندي زياد بخور تا سر گيجه نداشته باشي. عزيزم مهيلا هنوز قوت مك زدن خوب نداره و شيرتو بدوش و با قاشق بده بخوره و پستونك و شيشه شير نده تا تمرين كنه و از سينه ات بمكه. نگران نشو . گذرا هست و ياد ميگيره . بايد تند تند و كم كم بدي تا خسته نشه.
مامان هلیـــــــــــــــــا
2 خرداد 93 22:35
سلام مامانی خوبی مهیلا جونم بزرگ شده الهی فداش بشم دوست دارم عکسای جدیدشو ببینم نگران نباش اروم اروم یاد میگیره عادیه
مامان علی
3 خرداد 93 7:05
الهی..مواظب خودت باش..علی منم اومد ها...خوب استراحت کن..علی من نمیخوابه اصلا
ترنم
3 خرداد 93 8:44
خدا نکنه کسل باشی باید مامان قوی باشی واسه عروسک ما عزیزم به خودت برس که سرگیجه نداشته باشی دختر خوشگلتو هم جای من ببوس
مامان بهراد
3 خرداد 93 18:39
سلام عزیزم . 10 روزگی مهیلا خانم مبارکه .خوش بحالتون که نی نی هاتون به دنیا آمده واقعا دلم دیگه برا بغل کردن بهرادم داره ضعف میره . برام دعا کن .
گیلدا
3 خرداد 93 20:47
سلام خانمی ایشالله هم خودت خوب میشی هم مهیلا جون میک زدنو یاد میگیره گیلدای منم 2،3 روز اول سینه امو نمیگرفت اما الان خدا رو شکر خوب شده شبام منو بیدار میکنه شیر میخواد
ترنم
4 خرداد 93 13:26
وای ببخشید عزیزم اینا از اثرات سوء حاملگیه باور کن میبینی که پست ها خودم هم اشتباه می نویسم بچه ها بهم میگن درست میکنم مثلا 29 هفتگی رو زده بودم 23 ببخشید تو رو خدا از بس من دخترتو دوسش دارم هی میام عکساشو نیگاه میکنم اونوقت گیج میزنم از این اشتباها مینویسم
ترنم
4 خرداد 93 13:29
فقط کجا نوشتم کاکل پسر؟ مطمئنی کار من بوده؟
ژاله مامان آیدl
5 خرداد 93 18:20
مامانی دوست داری اتاق نینی شیک و تک باشه یه سری به کادو نمدی بزن kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز ،گیفت تولد ، گیفت دندونی ، گیفت عید .... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار تا قیمتشو بگم آدرس ایمیل یا وب سایتتم حتما برام بنویس
مامان بهار
5 خرداد 93 21:20
اخی عزیزکم ...عزیزم سعی کن نا امید نشی و اون سینه ای که دخملمون نمیگیره رو به هر نحوی هم شده بهش بدی ..بهارم اول یه سینه میگرفت ولی بعدش خوب شد ...امیدوارم زود زود دوره نقاهتت تموم بشه ....راستی عکسای گل دخترمونو بذار ببنیمیش
مامان محمد پارسا
8 خرداد 93 2:33
سلام عزیزم مامانه مهیلای خوشگل ما.خدا قوت خدا نکنه بیحال باشی تازه اول کاره دختر نگران نباش انشاالله سینه میگیره و تپلی میشه اون قطره شیر افزارو حتما استفاده کن خیلی موثره با شیر دوش شیرت و بدوش و با قاشق بهش بده تا گرسنه نمونه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد