مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

دخمل مامان

دومین سونوگرافی

1392/11/29 19:42
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک من امروز که اینا رو برات مینویسم 27 هفتگی هستی و تو دل منی و هر روز من و بابایی منتظریم تا بیای دیگه چیزی نمونده که منو از تنهایی در بیاری. امروز میخوام در مورد دومین سونوگرافی که تو رو دیدم بنویسم،سونوگرافی که من و مامانی و خاله جون رفته بودیم و بابایی و دایی رفته بودن مشهد واسه زیارت:

دخمل من، تو  اون دستای کوچولوتو میبردی دهنت و من تو تلویزیون سونوگرافیت میدیدم، همه چیزاتو دیدم دستات پاهات زانو هات خیلی عالی بود دکتر گفت یه نی نی شلوغ و سرحال هستی و همچنین گفت 80 درصد دختری. خدا رو شکر مامانی می گفت حالا سه تا دختر دارم. راستی اینم بگم بابامحمدرضا از مشهد برات بلوز وشلوار یاسمنی خریده بود که خیلی دوس داشتم از اونا عکس بزارم ولی همه ی وسایلت تو تبریزه دایی جون هم برات سرهم گرفته بود ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان حنــــــــــــــــا
29 بهمن 92 22:07
ای جونم . عزیزم زود عکسا رو بذار ببینیم . بدو بدو
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
باشه حتما میزارم ممنون که به وبلاگم سر زدید
مامان بهار
30 بهمن 92 17:09
ای جانم . الهی دخملکت صحیح و سالم بیاد تو بغلت و بفهمی دخمل چه شیرینه .ممنون که به دختر نازم سر زدی
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
واقعا شیرینه ممنون که به وبلاگم سر زدین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد