مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

دخمل مامان

روزشماری

1393/2/14 23:46
386 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل من خوبی عسلم الهی مامان فدات بشه

شیرینی خوشمزم دیگه چیزی واسه اومدنت نمونده همشروز دیگه چیزی نمونده بپری بیای بغلمون دیروز رفتم پیش دکترت که دوباره صدای قلبتو بشنویم خدا رو شکر که خوب میزدفشار منم گرفت 12بود نرمال بوددکتر هم با اتاق عمل هماهنگ شد و واسه 24اردیبهشت برات وقت گرفت

دیروز بابایی رفت قم اینبار بیاد 3هفته پیش ماست امروز هم مامان جونو مرخص کردن راستی دیروز هم با مامانی و خاله رقیه و هم چنین بابا که قربونش برم رفتیم خونمونو تمیز کردیم برای اومدن تو

گلم درسته داری میای پیشمون ولی یکم غصم میشه چون من به بودن تو عادت کردم به تکون خوردنات به سکسه هات به این که همیشه با همیم دلم واسه حاملگی تنگ میشه ولی عیبی نداره وقتی به تو فکر میکنم همه چیز از یادم میره

مهیلای خووووشگلم تو الان تازه وارد هفته شدی فدات بشم  این روزا خیلی تکون میخوری آخی جات تنگه اونجا .........

دخترم دعا کن این روزا به خیر وخوشی تموم شه و مامان جون هم حالش تا اومدن تو بهتر بشه

گلم انشالله این هفته واسمون بهترین هفته بشه از دیروز مشخصه که این هفته عالیه

خوب عشقمممممم بازم میام برات از روزهایی که قراره پشت سر بزاریم برات مینویسم درضمن تا24 نیای ها بمون خوب رشد کن چاق وچله شو بعد

تو رو به خدای بزرگ میسپارم مواظب خودت باش بووووووووووووس
 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان مهنا
14 اردیبهشت 93 17:38
شمارش معكوس واسه اومدن مهيلا نا ناز شروع شده پس هوراااا
مامان بهار
14 اردیبهشت 93 21:56
خــــــــــــــــــــــــــدا رو هزار باز شکر که همه چیز رو به راه شده ...مامانی خیلی مواظب خودت باش ..
مامان محمد پارسا
14 اردیبهشت 93 21:58
ای جونم مهیلا داره میاد.خداجون شکرت که دخترمون حالش خوبه
مامان هلیـــــــــــــــــا
14 اردیبهشت 93 23:39
خدا رو شکر دیگه چیزی نمونده نی نی کوچولو که به دنیا بیاد انقدر وقتتون پر میشه که دیگه فرصت سر خاروندن پیدا نمیکنی
مامان بهراد
15 اردیبهشت 93 0:23
سلام خدارو شکر میکنم که حال هر دوتون خوبه و همچنین مادر عزیزتون . انشالا به سلامتی مهیلا جونوبغل کنی و از وجودش لذت ببری
مامان خانمی
15 اردیبهشت 93 13:05
به به به فقط ده روز دیگه مونده ایشالله این مدت هم با خوبی و خوشی طی بشه و کوچولوت بپره تو بغل مامانیش
فاطی
15 اردیبهشت 93 19:22
اخییییییییییییی عزیزم فقط 10 روز مونده خوشبحالت انشاالله خیلی راحت زایمان میکنی و گل دخترتو بغل میکنی دعا برا ما یادت نره
مامان یلدا
16 اردیبهشت 93 8:14
خوشحال شدم که حال کوچولوی نازت خوبه انشااله این چندروز هم به سلامتی میگذره وروی ماه دخترنازتو می بینی درپناه حق باشی
ترنم
16 اردیبهشت 93 8:22
وای عزیزم چقدر برات خوشحالم امروز که محمد سجاد دنیا میاد هفته دیگه هم ماهیلا خانم دختر گلمون آخ جوووووووون هفته دیگه زود خوب شو که زود زود بشه عکساشو بزاری
گیلدا
16 اردیبهشت 93 15:58
عزیزم خوشحالم که حال هردوتون خوبه روز تولد دخترامونم که یکیه ایشالله هردو سالم میان بغلمون.
arezoo
16 اردیبهشت 93 20:17
خوشحالم از آشناییت.به سلامتی دنیا بیاد.خوش به حالت وارد مرحله جدیدی از زندگیت میشی
مامان صدیقه
17 اردیبهشت 93 9:06
عزیزم وبلاگت خیلی خوشگله سیسمونی مهیلا جون رو هم دیدم اتاقش رو خیلی خوشکل تزیین کردی مبارک باشه ایشالا به سلامتی دنیا بیاد
مامان آینده
17 اردیبهشت 93 12:40
سلام.مامانی ایشالله نی نی صحیح و سالم بیاد بغلت. بخش اگه کمرنگ شدم. آخر ترمه و حجم درسا کلافه کرده مامان آینده
مامان عرفان
17 اردیبهشت 93 14:47
سلام عزيزم. اولا هفته 38 مبارك. دوما عزيزم چيزي نمونده بياد توي بغلت.ماماني خوشگل حتما مطلب زردي و دل پيچه نوزادم رو كامل بخون. خيلي كمكم كرد. خصوصا زرديش خيلي جامع هست. يادت نره توي سيسموني بچه ات يه چند تا شيشه عرق كاسني و قطره كوليك نوزاد بخر بزار. خيلي بدرد ميخوره. چون قطره شيرخشت براي زردي عرفان داده بودن اصلا بهش نساخت و شديدا بهش نفخ ميداد. عزيزم يادت نره كپسول شيرافزا هم بخر نگه دار و به محض بدنيا اومدنش روزي دوتا 12 ساعت يكبار بخورش. اينا تجويز دكتر و كپسول گياهي هست و واقعا شير افزار و ملين براي مادر هست.
مامان راضیه
17 اردیبهشت 93 15:42
وای خدای من خبر خوشحال کننده ای بود ولی کاش 23 اردیبهشت متولد میشد آخه یه روز خاصه..آخه تولد منهولی اشکال نداره عوضش من و مهیلا تا آخر عمر توی تقویم با هم همسایه ایم.هوراااااااااااااا
مامان علی
17 اردیبهشت 93 19:08
سلام...به به دیگه کم مونده ها....دختر چرا همتون میرید سزارین؟؟ چرا یکی نیست مثل من بره طبیعی.... همتون نی نی هاتون از مال من کوچیکه اما همتون شکر خدا زودتر از من زایمان می کنید...منم روزها رو میشمارم
khale roya
18 اردیبهشت 93 2:19
سلام 28 اردیبهشت تولد خواهر زادم تاراس خوشحال میشم بیاین تبریک بگین
مامان حبه قند
18 اردیبهشت 93 12:23
عزیزم مبارک باشه هزار ماشاله. خوش له حالت من دخترم 11 خرداد میاد پیشمون کلی دلم هواشو کرده. انشاله دوستای خوبی واسه هم بشیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد