مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

دخمل مامان

روزهای آخر

1393/2/2 13:43
195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهیلام خوبی مامان میدونم این روزا خیلی دیر میام واست پست میزارم

آخه میدونی بابایی هر هفته سه شنبه ها میاد و جمعه ها میره وقتی هم میاد سعی میکنیم کارهای عقب افتاده که واسه  اومدن تو گل دخترم مونده انجام بدیم

امروز هم بابایی طبق معمول داره با اتوبوس میاد آخه قم هواپیما نداره اگه داشت چی میشد وقتی میاد دوست داریم بیشتر کنار هم باشیم چون بابایی اونجا تنهاست

عسلم دیروز رفتم پیش دکترت واسه کنترل طبق معمول فشارم 14روی 8 بود وصدای تو فندقمم و شنیدم

قربون اون طپش قلبت برم مندکتر واسم سونو نوشت من میخوام فردا یعنی 4شنبه برم تا بابایی هم باشه

عزیزم فک کنم الان هفته هستی ولی دقیق شو اگه بریم سونو معلوم میشه

این روزا خیلی تکون میخوری وقتی حرکت میکنی شکمم و به این طرف و اون طرف میبری فدای اون حرکاتت بشم من

دیگه چیزی واسه اومدن وبغل کردنت نمونده خب گلم سعی میکنم این روزا زود زود بیام واست پست بزارم فدات شم منتظرم باش فعلا بای اونجا مواظب خودت باش بوووووووووووووووووووووووس

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان مهدیه
2 اردیبهشت 93 13:48
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا وثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
ترنم
3 اردیبهشت 93 12:54
سلام چیزی نمونده فکر کنم آخر اردیبهشت یا اول خرداد مهیلا جون دنیا بیاد خوش بحالت ایشالله این چند وقت هم تند تند بگذره و بغلش کنی وای حتما حس خیلی خوبی داری من از این دور براتون ذوق میکنم منتظم عکسشو ببینم
مامان خانمی
3 اردیبهشت 93 22:26
یگه داره تموم میشه همین روزاست که روی ماه کوچولوی شما رو هم ببینیم
مامان هلیـــــــــــــــــا
3 اردیبهشت 93 23:36
دیگه چیزی نمونده تا اومدنت نی نی چوچولو مشتاق دیدارتیم
مامان مهنا
4 اردیبهشت 93 14:20
فقط چندهفته ديگههههه هورااااااا
مامان راضیه
6 اردیبهشت 93 13:24
سلام مامان مهیلا جون...اون بالا نوشته 9 ماه و 9 روز ذوق کردم به خدا......کاش زودتر بیاد این پدر صلواتی عکسش را بزاری ببینه این خاله عجول و کم طاقتش
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
باشه خانمی حتما
مامان محمد پارسا
6 اردیبهشت 93 16:20
سلام مامان مهیلا جونی.خوبی عزیزم؟دیگه به اخرای راه رسیدی من که دیگه تو 9ماه طاقتم تموم شده بود و دوست داشتم زودتر ببینمش پارسارو انشاالله زایمان راحتی داشته باشی این چند روزو استراحت کن و تا میتونی بخواب که دیگه از خواب خوش خبری نیست راستی زایمان کردی نری حاجی حاجی مکه بیا و عکس مهیلارو بزار تا چشممون به دیدن عروس خوشگلمون روشن بشه راستی اسمشم خیلی دوست دارم موفق باشی
مامان بهراد
7 اردیبهشت 93 18:18
سلام عزیزم خدارو شکر همه چی خوبه انشالاسونوت هم خوب باشه این روزای آخر خیلی مراقب خودتون باشید .
مامان علی
8 اردیبهشت 93 2:16
تو هم مثل من داری روزهای آخر رو سپری میکنی..فقط یک هفته با هم اختلاف سن داره نب نی هامون.. تو باید بالای صفحه ات 8ماه و یازده روز بود..وقتی به 8 ماه و 30روز برسه اونوقت میره تو 9ماه ..یعنی 9ماه .کامل و یک روز....و بعدش 9ماه و دو روز تا اینکه بشه 9ماه و 9روز تا بارداری تموم شه گلم....مس اونجا رو تصحیح کن. راستی انشالله بزودی شوهرتم درسش تموم میشه و نیاد پیشت..راستی کدوم دکتر و کدون بیمارستان میخوای بری؟
گیلدا
9 اردیبهشت 93 16:56
سلام خانمی ممنون نه قراره سزارین بشم تاریخو 24 اردیبهشت داده اگه دخترم عجله نداشته باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد