مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دخمل مامان

اولین دوری

1393/1/15 21:30
843 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه من خوبی دخملم امروز خیلی ناراحتم آخه میدونی  امروز بابایی ما رو تنها گذاشت رفت قم

امروز کلی گریه کردیم هم من هم بابا آخه این اولین دوریه  من وبابایی

دخملم این سختی دوری فقط و فقط به خاطر تو گل دخترمه

امروز هر جای خونه بو ی باباییه الان که اون نیست کی به من میرسه کی ناز منو میکشه

من وبابایی خیلی بهم وابسته ایم ما عاشق هم هستیم برام خیلی سخته دوریش

این دو سطر از متن را برای پاره ی تنم مینویسم:

عشق من نازنین من میدونم این دوری برای تو هم سخته واین دوری رو هم به خاطر من هم به خاطر دخترمون تحمل میکنی میدونم برات سخته تنهایی برای منم سخته اینجا جات خالیه ولی همیشه توی قلبمی 

اینو بدون نصف قلب من تویی و نصف قلب تو منم

مملی من گربه ملوس من جوجه نازنازیه من فک میکنی الان پیشم نیستی اینارو بهت نمیگم........

فندقم عاشقانه دوستت دارم وهمیشه در قلبمی از اینجا میبوسمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان خانمی
15 فروردین 93 21:38
آخیییی ایشالله صحیح و سالم برگرده شما در نبود بابایی خیلی مواظب کوچولوی ما باش
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون عزیزم باشه چشم
محمدرضا
15 فروردین 93 22:05
عزیز من تو بهترین همسر دنیا هستی الان که ازت دورم و اینا رو مینویسم قدرتو بیشتر درک می کنم همیشه دوری یه سری فایده ها هم داره از جمله اینکه دلها بیشتر به هم نزدیک میشه ولی هرچی هم باشه دوری خیلی خیلی سخته اما تنها چیزی که این دوری رو برام راحت تر می کنه شوق اومدن دخمل ناز و گلمونه که باید بخاطر اون تحمل کنیم دعا کن این روزا زود تموم بشه و دوباره من بشم و تو و مهیلای کوچولو
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
مرسی عزیزم این دعای من تو نمازامه که هر روز به خدا میگم این روزای تنهایی زود تموم بشه و همچنین هر سه تاییمون به سلامتی برگردیم قم
ترنم
16 فروردین 93 11:35
آخی چه با احساس ایشالله زود زود سالم و سرحال برمیگرده پیشتون
مامان علی
16 فروردین 93 17:09
سلام..عزیزم خودتو ناراحت نکن انشالله بزودی برمیگرده پیشتون..خدا هر سه تاتون رو شاد و سلامت کنه. ..منم چند بار از همسرم دور شدم.واسم خیلی سخت بوده..
مامان عرفان
18 فروردین 93 0:02
سلام عزیزم. با یه غذای محلی اپ کردم. ممنون میشم که سر بزنی و نظرت رو بگی
س
18 فروردین 93 12:03
عزیزم من لینکت کردم خانومی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد