مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

دخمل مامان

32 هفتگی

1393/1/9 15:24
202 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهیلام خوبی فرشته ی نازمدلم برات یه ذره شده بابا پس کی میخوای بیای شوخی کردم امروز تو حیاط نشسته بودم زیر آفتابداشتم باهات حرف میزدم میگفتم کمتر از 38 هفته نیای ها بمون چاق و چله شو بعد بیا من طاقت دیدن تو رو تو دستگاه ندارم

دیروز باباجون رفت مکه من به خاطر وضعم نتونستم برم فرودگاه انشالله روزی برسه سه تایی بریم مکهامروز دخملم داره میره توهفته اگه خدا بخواد همش موندههفته انشالله به سلامتی یکم استرس دارم یکم خرید دارم موندم کی انجام بدم راستی اونروز شوهر عمه ات آقا محمد اومد پرده ی اتاقتو نصب کرد وای نمیدونی اینقدر خوشگل شد سعی میکنم این هفته حتما عکس اتاقتو برات بزارم

خوب دخمل مامان عشق مامان  باید برم بازم میام برات مینویسم از اینجا هم من هم بابایی میبوسیمتفعلا بای بای

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان بهار
9 فروردین 93 18:37
انشالا دخملمون صحیح و سالم وقت وقتش دنیا میاد بهار من که 42 هفتگی زورگی دنیاش اوردن هیج جوری دنیا نمیومد...یعنی هیچ جوری دردم نمیگرفت
تبریزیها
10 فروردین 93 1:54
سال نو مبارک
ترنم
10 فروردین 93 9:23
سلام عزیزم وسایل دخترت مبارک ایشالله این شش هفته باقی مونده هم تند بگذره و دخترتو بغل کنی چیزی نمونده چشم رو هم بزاری تمومه
مامان خانمی
10 فروردین 93 13:08
مبارکه مبارک وروجک شما هم مثل وروجک ما دیگه داره میاد
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
آره دیگه چیزی نمونده
بهار
10 فروردین 93 13:10
سلام وبلاگ زیبایی واسه دخترتون درست کردین من لینکتون کردم .انشالاه به سلامی بغلش کنی.
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون عزیزم بازم سر بزنید
مامان عرفان
12 فروردین 93 13:49
سلام عزیزم. چیزی نمونده نی نی مون رو بغل کنیم. منم مثل تویم. مواظب خودت و عروس من باش
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
آخ گفتی واقعا
مامان علی
12 فروردین 93 23:55
سلام.32 هفتگی مبارک ..و پرده ی اتاقشم مبارک...منم بیصبرانه منتظرم تا پسرمو بغل کنم
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون گلم
دستگاه شنیدن صدای قلب جنین
13 فروردین 93 14:22
صدای جذاب ضربان قلب ، صدای جالب لگدزدن و آروغ زدن نازنین خود را بشنوید خرید: http://shop.ninimart.ir/index.php?productID=32 یک خرید مطمئن یک هزینه کم و اقتصادی ضامن سلامت و شادی شما در طی سالیان
سارینا
18 فروردین 93 12:01
عزیز دلم چیز دیگه نمونده تا ناز گلتو بغل کنی امیدوارم که به وقت بپره توبغلت نمیدونی چه لذتی داره بغل کردن کسی که 9ماه انتظارشو کشیدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد