مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

دخمل مامان

اولین پست 93

1393/1/6 17:08
1,148 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل مامان مهیلای نازم خوبی فندقم عیدت مبارک صد سال به این سال ها انشالله زیر سایه خدا وامام زمان سالی پر برکت همراه با تندرستی داشته باشیم عسلم چند روزیه سیاتیکم گرفته از ساق پا تا کمرم اصلا نمیتونم راه برم همش لنگان لنگان میرم ذیگه امسال هیچ جا عید دیدنی نرفتیم من و بابایی امسال خونه بودیم

این جمعه بابا جون داره میره مکه خوش به حالش این دفعه ی 10 یا 12  آخه باباجون مدیرکاروانه داره کاروان میبره اون دفعه که رفته بود برای من گردنبند کعبه آورده بود این دفعه گفته واسه دخمل نازم میاره هورا

نازنینم ببخش این روزا کم میام برات پست میزارم یکم سرم شلوغه تا اون جایی که امکان داره میام برات مینویسم این روزا خیلی داره ورجه وورجه میکنی بعضی موقعه ها هم سکسه میگیری الهی من فدای سکسه هات شم دیگه خیلی دلم برات یه ذره شده همش میگم کی میای بغلت کنمدیگه چیزی نمونده خیلی دوستون  دارم هم تو رو هم بابایی رو فدای هر دوتاتون شم از اینجا میبوسمتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان عرفان
7 فروردین 93 14:03
سلام عزیزم عیدت مبارک مامانی مهیلا. کادو مهیلا پیشاپیش مبارک
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
سلام مرسی گلم
مامان راضیه
8 فروردین 93 12:12
سلام مامان مهیلا جان.....هنوز نیومده این پدر صلواتی؟ حست را میفهمم من که از هفته 33 به بعد همش گریه میکردم از بس بی طاقت شده بودم واسه اومدنش.......فقط می خواستم بیاد......ولی خدا را شکر تا هفته 38 را کامل نکردم به دنیا نیومد.آخه بعدش تو بخش نوزادان میدیدم بچه هایی که نارس به دنیا اومده بودن علاوه بر هزینه هاش چشمای گریون مادر و پدرشون هم بدتر بود.انشالا مهیلا جان تا آخر هفته 38 مهمون دل مامانش باشه و سلامت به دنیا بیاد..
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
سلام مرسی اره دوست دارم تا آخر 38هفته یا بیشتر تو دلم باشه تا دخملم چاق و چله بشه
مامان بهار
8 فروردین 93 12:26
سلام عزیزم....دخملی خوبه؟؟؟؟؟؟راستی زایمانت چه تاریخیه؟؟؟؟؟طبیعی یا سزارینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
سلام عزیزم دخملمم خوبه زایمانم 38 هفته 18 اردیبهشته ولی گفته اکه درد نگرفت 25 اردیبهشت زایمانمم سزارینه
مامات آیلین
12 فروردین 93 17:37
سلام عزیزم سال نو مبارک ممنون که به من سر زدی ان شاله دخترت به سلامتی و راحت به دنیا بیاد و زندگیتونو نورانی کنه اگه میشه بیشتر عکس بزار
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون به وبم سر زدید چشم حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد