مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

دخمل مامان

آخرین پست 92

1392/12/29 16:52
1,328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل مامان جیگرم خوبی  چه خبرا چیکارا میکنی دیگه چیزی نمونده بیای تو بغلم این روزا خیلی شیطنت میکنیالانم که اینارو برات مینویسم تکون میخوری

امروز حدود ساعت 20 و27دقیقه سال تحویل میشه وسال جدید ازراه میرسه سال نو تو کوچولو هم مبارک سه شنبه آخر هرسال رو چهارشنبه سوری میگن که ما این دفعه خونه ی مامان بابایی بودیم که اونا باعمه اینا رفتن بیرون ترقه بازی کنن من و بابایی به خاطر شما فسقلی که یه موقع نترسی نرفتیم عوضش رفتیم پایین خونه ی خودمون اتاقتو درست کردیم خیلی خوشگل شد مامانی برات اونقدر چیزای خوشگل خریده و بافته که نگو  دستش درد نکنه اول میخواستم عکساشو برات بزارم ولی هنوز دو سه تا ناقص داری که بعد عید برات میخریم میخوام عکس کاملشو نشون بدم بابا اونقدر شوق کرده هی میره جلوی اتاقت میگه چه خوشگل شده خوش به حال مهیلا

امروز کلی کار داریم که باید انجام بدم آخه فردا روز اول عید باید برم حموملباسامو حاضر کنم و....

خوب گلکم باید برم ببخش این روزا دیر میام وبلاگ وکم پست میزارم آخه بعضی وقتا نت تو دسترسم نیست از اینجا سال 1393 رو هم به تو هم به دوستان گلم که با نظراشون منو تنها نمیزارن تبریک میگم من و بابا محمدرضا از اینجا میبوسیمت ماچ و بای بای تا پست جدید تو سال جدید

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان بهار
29 اسفند 92 14:37
ارزو دارم نوروزی که پیش رو داری ........اغاز روزهایی باشد که ارزو داری ......بهار مبارک
مامان علی
29 اسفند 92 17:31
عزیزم به تبریز خوش اومدی...وسایلهای نی نی ات هم مبارک باشه ...به سلامتی انشالله..عیدتم مبارک ..و زود عکسهای سیسمونیتو بزار..راستی منم تو هفتهی 32 هستم
مامان عرفان
1 فروردین 93 12:46
سلای عزیزم. منهم هفته 32 هستم و 4 عید هفته 33 شروع میشه. سیسمونیتو نمی ذاری؟
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
سلام گلم پس یه هفته باهم فرق داریم چرا میزارم یکم ناقص داره میخوام تکمیلشو بزارم
ترنم
3 فروردین 93 8:44
سلام مبارک باشه هم عیدتون هم وسایلای مهیلا خانم ایشاله به عافیت تنش کنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد