مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

دخمل مامان

30 هفتگی

1392/12/25 14:49
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم مهیلای نازم عروسکمخوبی دخملم این روزا خیلی تکون میخوری شاید تو هم خوشحالی اومدیم تبریز ناناشم امروز هفتگیتو تموم کردی رفتی هفتگی مبارکه انشالله تولد 100سالگی 

عزیزم دیروز رفتم دکتر اونم نوشت واسه سونو حدود2ساعت واسه نوبت نشستیم آخه وقت نگرفته بودیم دکتر اورژانسی نوشت همه چیز خوب بود تو دستاتو مشت کرده بودی درضمن دکتر وزنتم گفت 1550کیلو دختر توپولوی من

این روزا زیاد وقت ندارم برات پست بزارم ولی تا وقت کنم  میام مینویسم راستی اتاقتم خیلی خوشگل وشیک شده برات حتما  عکساشو میزارم دست مامانی وبابایی درد نکنه خوب باید برم بازم میام برات مینویسم فعلا بای وبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان هلیـــــــــــــــــا
25 اسفند 92 18:42
30 هفتگیت مبارک مهیلا کوچولو دوست دارم ببینم چه شکلی هستی مطمعنا خیلی خوشگلی عزیزم اتاقتم مبارکه عزیزم امیدوارم صحیح و سالم به دنیا بیای و ازشون به خوبی استفاده کنی
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون عزیزم خذا هلیای شماروهم حفظ کنه
مامان بهار
25 اسفند 92 20:30
به سلامتی ......1 .پس بلاخره رفتی تبریز..........بهارتون مبارک ......
مامان عرفان
26 اسفند 92 9:41
عزیزم مهیلا جون مبارکه سی هفتگیت. عرفان من امروز وارد هفته 31 شد. سال نو پیشاپیش مبارک
مامان خانمی
26 اسفند 92 11:51
ماشالله به دختر کوچولوی ما که داره کم کم بزرگ میشه. دوستت دارم کوچول موچول
مامان مهنا
26 اسفند 92 12:13
سلام گلم يه سوال داشتم من هفته 28 هستم وسطاي عيد ميخوام برم مسافرت اما مي ترسم براي ني نيم مشكلي پيش بياد شما مسافرت براتون راحت بود؟
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
سلام نه عزیزم اگه مثلا خونریزی نداشته باشی مشکلی نیست
ترنم
27 اسفند 92 10:17
سلام بسلامتی که رسیدین تبریز ایشالله خوش بگذره عید خودت و دختر هم مبارک
مامان خانمی
27 اسفند 92 21:25
سلام عزیزم من اومدم تا سال نو رو پیشاپیش بهت تبریک بگم. ایشالله سال خوبی داشته باشی بوس
مينا مامان اميرعلي
28 اسفند 92 11:44
خانومي خوشحال اومدي تبريز..........ايشالله روزهاي خوبي داشته باشي.مواظب خودت باش
علامه کوچولو
28 اسفند 92 19:34
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد