مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دخمل مامان

درد و دل بابایی

1392/12/13 22:27
449 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عروسک بابایی 

دخمل خوشگلم تو این مدتی که وبلاگ زده شده، مامانی نازت خیلی باهات صحبت کرده و از دل نگرونیاش و درد و دلاش واست نوشته منم خواستم کمی با شیرینی زندگیمون حرف بزنم

عزیز بابا اول باید یه تشکر جانانه از خدای مهربون داشته باشم که تو رو به ما هدیه داده آخه نمیدونی از وقتی به زندگیمون اومدی چقدر زندگیمون عوض شده و شیرینی خاصی پیدا کرده کلا یه حس خاصیه دوم از مامان گلت باید تشکر کنم که هم واسه من و هم واسه تو خیلی زحمت می کشه اینطور بگم که یه فرشته آسمونیه و بهترین مادر دنیا تو هم باید قدرشو بدونی این روزا هم که همش به فکرته و هم اون و هم من واسه زمینی شدنت لحظه شماری می کنیم و لحظه لحظمون با یاد تو میگذزه سوم هم باید ازت معذرت خواهی کنم که کم وقت می کنم واست بنویسم آخه عسلم درسای بابایی یکم سخته و سرش بدجورایی مشغوله ولی معنیش این نیست که فراموشت کردما نه در هرلحظه حتی تو درس خوندنام به یادتم ولی از این به بعد قول میدم که بیشتر برات از حال و هوای پدر شدن بنویسم

بابایی مواظب خودت باش خیلی دوست دارم بوووووووس ماچماچماچ

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

معصومه
14 اسفند 92 13:26
مرسی همسر عزیزم نفس زندگیم همه ی وجود من خیلی دوست دارم
مامان خانمی
14 اسفند 92 18:13
به به به آفرین ،چه بابا مامان خوبی داره دخمل ما
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد