مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

دخمل مامان

هم نفسم

1392/12/13 14:17
277 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به اولین وآخرین عشقم

گل همیشه بهار زندگی من:

تودست نیافتنی ترین بهانه لحظه های پراز دلتنگی منی...

تو اولین لبخند زیبا رو لبهای غصه دار منی...

تو بهترین تکنواز آهنگ حضور بهار تو زمستون سرد دلمی...

توزیباترین و بی همتا ترین آرایش کلبه کهنه ی قلب منی...

تو زیباترین مونس ترین و خواستنی ترین حقیقت دلربای منی...

دوستت دارم.............دوستت دارم...............دوستت دارم

در این غربت تنها تکیه گاه من تو هستی با من باش تا ابد

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان بهار
13 اسفند 92 17:07
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد