مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

دخمل مامان

دخملکم

1392/12/11 14:42
375 بازدید
اشتراک گذاری

بردلبر مامان عشق مامان وبابا وخلاصه همه چیز مامان دلم واست یه ذره شده نی نی کوچولوی من

دیروز میخواستم واست بنویسم ولی یکم حال ندار بودم امروز بهترم دیگه چیزی نمونده که بری تو ماهگی داری واسه خودت خانم میشی دیروز رفته بودیم خونه دوست من آخه نی نی دار شده بودن یه پسر ناز وخوشگل وقتی بغلش میکردم همش تو رو تصور میکردم همش میگفتم خدا کی منم دخملمو بغل میکنم

امروز هم نشستم  کیک پوشک وحلزون پوشکی واست درست کردم خیلی خوشگل شدن مبارکت باشهدیگه چیزی واسه رفتنمون نمونده منم باید کارامو تند تند انجام بدم تا به سلامتی بریم در ضمن این سه شنبه میرم جواب آزمایشمو بگیرم یکم نگرانم خوشگل مامان تو واسم دعا کن هیچی نباشه عروسک مامان مواظب خودت باش من و بابایی از اینجا میبوسیمت بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مينا مامان اميرعلي
12 اسفند 92 6:50
سلام مامان مهيلاجون.ممنون كه به وبلاگ اميرعلي سسر زده بوديد.وبلاگ دخترت خيلي نازه اميرعلي هم ارديبهشت بدنيا مياد. اگه با تبادل لينك موافق بودي خبرم كن
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
سلام گلم من لینکتون کردم شما هم لینک کنید
مامان ریحانه
12 اسفند 92 16:09
سلام عزیزم.ممنون به وبلاگ ریحانه جونم سر زدی.وبلاگت خیلی قشنگه.الان که دارم کامنت میذارم دخترم داره پیشم بازی میکنه.انشاالله دختر نازت به سلامتی دنیا بیاد.
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
مرسی عزیزم
مينا مامان اميرعلي
12 اسفند 92 16:51
سلام مامان مهيلا ما هم اهل تبريزيم.خيلي از دوستام هم با طلبه ازدواج كردن...و خيليشون هم الان قم هستن.خوشحالم كه باهات آشنا شدم
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
منم خوشحالم امیدوارم دوستای خوبی باهم باشیم
مامان خانمی
12 اسفند 92 20:28
سلام عزیزم با اجازه لینکت کردم
مامان هلیـــــــــــــــــا
12 اسفند 92 22:54
سلام مامان مهیــــــــــــــــلا جون امیدوارم نینیتون به سلامتی به دنیا بیاد و قدمش براتون پر خیر و برکت باشه واقعا زندگی با این فرشته های کوچولو بهشته ممنون که سر زدید با اجازتون لینکتون کردم
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون سرزدید
مامان علی
13 اسفند 92 14:02
سلام..خوبی...خدا دخترتو حفظ کنه...منم زیاد دعا کن...به همسرت هم بگو منو تو نمازهاش دعا کنه.. عزیزم وسایل دختر کوچولوت خیلی نازه...تو حرم منم دعا کن
مامان علی
13 اسفند 92 14:05
سلام. .خو بی؟؟ چند بار واست پیام گذاشتم نمیدونم بهت رسیده یا نه....در هرصورت ممنون که دعام میکنی. و درضمن وسایل دخترت خیلی نازن
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
سلام ممنون که بهم سر زدی خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد