مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دخمل مامان

تولد دختر نازم

1397/3/19 3:03
1,950 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دو روز مونده به تولدت به سرعت برق وباد خودمونو رسوندیم تبریز تا برات تولد بگیرم قبلا هم بهت گفتم که امسال میخام یه جشن بگیرم و یه چند نفرو دعوت کنم کلا ۲۱ نفر مهمون داشتیم خداروشکر تولدت به خیر و خوشی تموم شد و همه چیز باب میل خودم شد 😍 دختر قشنگم فرشته ی زیبام تولدت با تاخیر مبارک از وقتی تو اومدی شدی چراغ خونمون شدی خانوم خونمون من و بابا به داشتنت افتخار میکنیم و خیلی دوستت داریم❤️💜❤️💜

ماشین شارژی رو مامان جون و باباجون خریدن ماهم قراره برات دوچرخه یا اسکوتر بخریم انشالله بعد ماه رمضان مامانی ایناهم هزینه کیک و شیرینی دادن مبارکه گلم😍😍

کلی اتفاق هم افتاده بعدا برات مینویسم دوستت دارم عشق خودم

پسندها (9)

نظرات (6)

مامان گیلدا
19 خرداد 97 3:27
عزیزم تولدش مبارک ایشالله 120 ساله شه زیر سایه پدر و مادر😍
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
19 خرداد 97 7:18
مهیلا جون تولدت مبارک

اس ام اس تبریک روز تولد
 
فوووووووت .....
فووووووووت ....
فوووووووت .....
فووووووووت ...
فوووووووت ....
بیا شعما رو فوت کن !!!
تولدت مبارک !!!
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنونم💜 لطف کردینگل
مامانمامان
19 خرداد 97 9:58
تولدت مبارک عاقبت بخیرباشی گل دختر
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
خیلی ممنونم لطف کردینمحبت
مامانمامان
19 خرداد 97 10:45
تولدت مبارککککککککککککککککک شادوسلامت وعاقبت بخیرباشی
عمه فروغعمه فروغ
19 خرداد 97 12:55
تولدش مبارک محبت​​​​​
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
مرسی عزیزم 💋
مامان صدرامامان صدرا
20 خرداد 97 1:37
تولدت مبارک پرنسس🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂❤❤❤❤❤❤❤❤🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد