مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

دخمل مامان

سفرشمال و اتفاقاتمون😗😉

1396/6/5 17:51
480 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دخترنازم مهیلام امروز شهریور۵ /۹۶ هست وما تقریبا ۵ روزه از تبریز برگشتیم تقریبا یک ماه تبریز بودیم
فک کنم تقریبا ۵ مردادبا قطار رفتیم تبریز تا هفته ی بعدش با مامانی اینا بریم شمال خدارو شکر سفر خوبی بود و به هممون خوش گذشت ولی بماند که چه اذیتهایی هم کردیولی اشکالی نداره همین که تنت سالمه شکر داره
بابا بعد سه روز با ما بودن خودش از عباس آباد با اتوبوس برگشت قم ومن وتو هم با مامانی اینا اومدیم تبریز که هم ماشینمونو بدن همم یکم تبریز گردی بکنیم ولی این چند روز شد دوهفته وبابا هم تک و تنها تو قم بود ولی خداروشکر بالاخره ماشینمونو دادن
ومن و تو و بابایی نازنین با ماشین جدیدمون آورد قم پیش بابا ولی تو هنوز به قم عادت نکردی و همش میگی بریم تبریزو پیش انسیه
دیروزم مثلا از نت بلیط گرفتی ساکتم بستی که میخوای بری همشم میگفتی تارت ملیمم بدین لازمم میشهیکم رفتی نشستی تو پلها بعد اومدی
کلا دختر احساسی و مهربون هستی کافیه من یکم ناراحت شم زود خودت میچسبونی و بوس و...️فدای دل مهربونت
من و بابا هرروز بهت نگاه میکنیم و میگیم وای دخترمون چقدر بزرگ و خانوم شده
هرروزم با خودت خاله بازی میکنی و منم دیوونه ی خودت میکنی
امروزم یکم مریض شدی ابریزش بینی داشتی و بردم دکتر اونم گفت فعلا مریضیت تازه شروع شده خدا کنه توهمین ابریزش بمونه
اینم چندتا عکس




















اینم چندتا عکس از شمال و ...


اینم از ماشین جدیدمون
دوست دارم هوارتا
پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

فروشگاه دایانا
5 شهریور 96 18:56
چه عکس های قشنگی. مبارک باشه ماشینتون از سایت من بازدید کنید شاید چیزی خوشتون اومد و سفارش دادید من بازاریاب هستم
گیلدا
5 شهریور 96 21:42
عزیزم ایشالله زود کار بابات تموم شه و برگردین تبریز ماشین جدیدم مبارک
♥ مامان معصومه ♥
پاسخ
ممنون گلم
مهزاد مامان عرفان
13 آذر 96 16:25
سلام وای ای الله . این دختر چقدر بزرگ و ناز شده. سه سال میشه ندیدمش. عزیزم همیشه به سفر و خوشی در کنار مامان و بابا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد