مهیلانفس من و بابامهیلانفس من و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
مامان معصومه مامان معصومه ، تا این لحظه: 32 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
بابا محمدرضا بابا محمدرضا ، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
هم دل شدن دلامونهم دل شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

دخمل مامان

این روزای ما

1396/4/14 23:53
348 بازدید
اشتراک گذاری
سلام سلام صدتا سلام
دخترگلم مهیلا الان تقریبا۵ روزه اومدیم قم اینبار و برای بار اول با قطار اومدیم بابا بلیطارو واسه شب گرفته بود قشنگ خوابیدیم صبح هم وقتی بیدارشدیم نیم ساعت بعد رسیدیم تهران از اونجاهم سوار قطار قم شدیم اومدیم خونمون چون ماشینمون رو فروختیم و یه ماشین جدید اسم نویسی کردیم و گفتن فعلا مرداد میدنخیلی سخته بی ماشینی
وبرای چی اینبار زودتر از همیشه برگشتیم قم:
لطف خدا شامل حالمان شد ویک شانس در خونمون و زد وبابا تو آزمون ورودی قوه ی قضاییه قبول شد فعلا ۸ ماه باید درس بخونه که ببینیم انشالله خدا چه قسمتی برامون مقدور کرده
تو این مدت من تورو هرروز میبرم پارک تا احساس تنهایی و غریبی نکنی چون همش میگی اینجا بده چرا منو آوردین اینجا
خلاصه خدا بهمون کمک کنه این تنهایی رو زودتر بگذرونیم
این جمعه هم قرار بود کنکور بدم ولی به خاطر اینکه امتحانشو تبریز زده بودم تو قمم نشد بدم
از فردا هم که پنجشنبه۱۵ تیر هست میخوام برم ادامه ی کاراتمو بدم🥋
خیلی خیلی دوست دارم به امید موفقیتهای بیشتر



اینم دختر زنبوری من



مهیلا خانوم در پارک




پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

گیلدا
23 تیر 96 1:11
عزیزم ایشالله به زودی برمیگردین شهرتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل مامان می باشد